مهدی ابراهیمی مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران می گوید که تمام سعی خود را انجام خواهد تا تا تیم نساجی بتواند در جام حذفی به میدان برود.
کد خبر: ۳۲۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹ 30 October 2016
ابراهیمی مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد تعطیلی تمرینات این تیم بعد از بازی در مقابل تیم خونه به خونه به خبرنگار "ورزش‌سه"، گفت:  از بعد از بازی مقابل خونه به خونه تمرین نکرده ایم ولی به دنبال این هستیم تا تمرینات خود را از سر بگیریم و خود را برای بازی مقابل نفت آماده کنیم.
 
 
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در مورد صحبت هایی که در مورد انصراف این تیم از حضور در جام حذفی مقابل نفت تهران شنیده می شود، ادامه داد: بازیکنان حق دارند که اعتصاب کنند، چون پول قرارداد خود را نگرفته اند؛ ولی من از مربی و بازیکنان خواهش کردم تا به تمرینات برگردند و به سرپرست تیم گفتم تا کارها را هماهنگ کند. اگر بازی نکنیم باز هم وضعیت تغییری نمی کند و سعی می کنیم شرایط را هموار کنیم و به دنبال حل مشکلات باشگاه هستیم.
 
 
او در این مورد که قطعا تیم نساجی در جام حذفی به میدان می رود، اظهار داشت: شرایط من هم مثل بازیکنان است و تمام سعی ام را کرده ام تا باشگاه آرامش داشته باشد. به جایی رسیدیم که کار خیلی سخت شده و مسئولین همه پیگیر هستند. قطعا تمام تلاش خود را می کنیم تا در مقابل نفت تهران به میدان برویم.
 
مرجع : ورزش سه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار