مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران از لغو پروازهای مسیر رفت و برگشت نوشهر - اهواز تا اطلاع بعدی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 22 November 2016
هواپیمای فوکر50 متعلق به شرکت هواپیمایی نفت طبق برنامه پروازی این شرکت در روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه هرهفته حوالی ساعت 10 صبح از فرودگاه اهواز پرواز می کرد و سپس ساعت 12 نیز درفرودگاه نوشهر به زمین می نشست.
مهدی فلاحتی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:‌ پروازهای این مسیر در اوایل ماه گذشته به دلیل نامناسب بودن فرودگاه نوشهر و نیز بارندگی های مداوم لغو شد.
وی افزود:‌ موانع طبیعی موجود پیرامون فرودگاه نوشهر و از سویی نبود کارآیی دستگاه کمک ناوبری باعث شد تا بیشتر پروازها در روزهای بارندگی لغو شود و بنابراین تکرار چنین اتفاقاتی برای این شرکت صرفه اقتصادی نداشت.
 
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران گفت:‌ با این وجود مانند پارسال این پرواز در آستانه سال جدید دوباره برقرار خواهد شد به همین خاطر این پرواز در برنامه پروازی این شرکت حذف نمی شود.
 
خط پروازی اهواز ـ نوشهر تیر پارسال برقرار ولی پس از مدتی به دلیل شرائط نامساعد جوی و استقبال کم مسافران به مدت 6 ماه لغو شده بود.
پروازهای این مسیر از اوایل اسفند 1394 دوباره از سر گرفته شد و تنها تا اوایل فروردین امسال ادامه داشت و سرانجام با گذشت بیش از 2 ماه دوباره در ایام عید سعید فطر برقرار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار