نفرات برگزیده به اردو دعوت شدند
پوریا شریفی از تهران، محمد گلپیرا از گیلان و محمد ولدی اطهر از همدان در بخش کایاک و سروش رضویان، هومن کریمی و محمد نوری از تهران، مهرداد دانیالی از گیلان، علی الماسی از همدان، مهدی بحری پور و عباس بحری پور از آذربایجان شرقی و مهدی آقاسی از مازندران (بابلسر) در بخش کانوکانادایی نفرات برگزیده مسابقات قهرمانی کشور هستند که به اردو فراخوانده شدند.
کد خبر: ۳۳۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲ 23 November 2016
 به گزارش تابناک مازندران،  نفرات برگزیده مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان در ادامه دوازدهمین مرحله اردو، به دریاچه آزادی فراخوانده شدند.
 
 مهدی آقاسی تنها نماینده شایسته قایقرانی مازندران است که در این اردو دعوت شده است وی مدرک تحصیل کارشناس حسابداری و کارشناس ارشد مدیریت مالی را در کارنامه دارد و موفقیت خود را مدیون هادی ذاکری مربی خود است و از سرمربی تیم ملی کانو کانادایی اقای الیاس اقلیمی که فرصت حضور در اردو را داده است تشکر می کند و از حمایت منصور رمضان نژاد و اکبر هاشمی از اعضای شورای شهر بابلسر برخوردار بوده است .

 دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام آقایان با حضور 20 قایقران در بخش کایاک و کانو در دریاچه آزادی در جریان است. پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور 11 قایقران برگزیده این مسابقات به اردو فراخوانده شدند.
 
این نفرات از 4 آذرماه به دیگر قایقرانان حاضر در اردو اضافه می شوند و تا 14 آذرماه به تمرینات خود ادامه می دهند.
 مهدی آغاسی نماینده شایسته قایقرانی مازندران در کشور
ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی، انوش عباسی مربی کایاک و ایمان پورعزیز مربی کانوکانادایی کادر فنی تیم ملی در این اردو را تشکیل می دهند.
 
پوریا شریفی از تهران، محمد گلپیرا از گیلان و محمد ولدی اطهر از همدان در بخش کایاک و سروش رضویان، هومن کریمی و محمد نوری از تهران، مهرداد دانیالی از گیلان، علی الماسی از همدان، مهدی بحری پور و عباس بحری پور از آذربایجان شرقی و مهدی آقاسی از مازندران(از بابلسر) در بخش کانوکانادایی نفرات برگزیده مسابقات قهرمانی کشور هستند که به اردو فراخوانده شدند.
برچسب ها: مهدی آقاسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار