دومین سقوط مرگبار هليكوپتر در عرض 3 ماه !
متاسفانه هلیکوپتر پس از رسیدن به سکوی امیر کبیر و پس از انجام ماموریت؛ قصد بازگشت به پایگاه را داشت که پس از آن که تنها پانصد متر از سکو فاصله گرفته بود منفجر گردید. صدای انفجار به حدی بود که در پایگاه نفتی خزر به گوش رسید. جسد هر پنج سرنشین بالگردی که صبح امروز در دریای خزر سقوط کرده بود، پیدا شده است که ۴ تن از آنها جزو کادر پروازی نیروی هوافضای سپاه بودند.
کد خبر: ۳۳۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 27 November 2016
 به گزارش تابناک مازندران،سقوط بالگرد شرکت نفت خزر در دریای خزر منجر به کشته شدن هر 5 سرنشین آن شد. یک منبع آگاه در مصاحبه با خبرنگار تابناک گفت: این حادثه در نزدیکی سکوی نفتی ایران در دریای مازندران روی داد.
 جزییات سقوط مرگبار هليكوپتر در دریای مازندران+اسامی کشته شدگان
 
 فرماندار بهشهر:تمام سرنشینان حادثه سقوط بالگرد در دریای خزر جان خود را از دست دادند.
 
اسامی کشته شدگان سقوط هلی کوپتر، محمدی، میرزایی، سنقوری، جعفرزاده و مرداسی ، این بالگرد بودند.
 
  اجساد تمام کشته شدگان این سانحه از آب بیرون کشیده شد.

بالگرد سقوط کرده متعلق به شرکت یاس ایرکیش که طرف قرارداد با شرکت نفت خزر مازندران بود،

این بالگرد از تهران برای انتقال علی مرداسی یکی از کارشناسان شرکت نفت خزر که دچار سکته قلبی شده بود، به منطقه اعزام شد
  
متاسفانه هلیکوپتر پس از رسیدن به سکوی امیر کبیر و پس از انجام ماموریت؛ قصد بازگشت به پایگاه را داشت که پس از آن که تنها پانصد متر از سکو فاصله گرفته بود منفجر گردید. صدای انفجار به حدی بود که در پایگاه نفتی خزر به گوش رسید.
 
مرحوم علي مرداسي - عضو شركت ايران فجر كه در حادثه سقوط بالگرد متاسفانه جان خود را از دست داد
جزییات سقوط مرگبار هليكوپتر در دریای مازندران+اسامی کشته شدگان
گفتنی ست این دومین بالگردی است که در کمتر از سه ماه گذشته در استان مازندران سقوط می کند.
پیش از این در شهریورماه سال جاری یک فروند بالگرد متعلق به اورژانس 115 مازندران که برای انتقال مجروحان حادثه رانندگی در جاده هراز به این منطقه اعزام شده بود، به دلیل کاهش دید در برخورد یا تیربرق سقوط کرد و یک نفر از تکنسین های اورژانس 115 مازندران در این سانحه جان باخت.
 
ضمنا در پی اعلام خبر سقوط یک فروند بالگرد که برای امدادرسانی به یکی از کارکنان شرکت نفت خزر به سکوی امیرکبیر اعزام شده بود، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه، گفت: در ساعت 4:30 بامداد امروز یک فروند بالگرد MI 17 نیروی هوافضای سپاه که در اختیار مأموریت‌های شرکت نفت خزر بود، در اقدامی فداکارانه برای نجات یکی از کارکنان زحمتکش این شرکت که دچار عارضه قلبی شده بود، برای امدادرسانی به سکوی نیمه شناور امیرکبیر واقع در 20 کیلومتری بندر امیرآباد استان مازندران اعزام شد.
برچسب ها: سقوط بالگرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار