مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای در رابطه با حادثه تیراندازی ظهر امروز خیابان اشراقی اعلام کرد: ضارب این حادثه که از افراد سابقه دار است شناسایی شده و تحت تعقیب پلیس قرار دارد.
کد خبر: ۳۳۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 03 December 2016
در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آمده است: ظهر امروز(شنبه) در پی انتقال فردی 33 ساله به یکی از بیمارستان های شرق تهران که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، ماموران کلانتری 128 تهران نو به بیمارستان مراجعه و تحقیقات خود را در خصوص این حادثه آغاز کردند.  
 
براساس این اطلاعیه، با توجه به انتقال فرد حادثه دیده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان، مشخصات محل حادثه اخذ و مامورین به منظور تحقیقات بیشتر به محل حادثه اعزام و سه نفر شامل پدر، پسر و دوست پسر را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.  
 
براساس بررسی های انجام شده و بنا بر اظهارات دستگیرشدگان، فرد مضروب به همراه پسر(دستگیر شده) و دو دوستتش در خانه حضور داشتند که بنا به دلایل نامعلومی درگیری حادث و یکی از حاضرین براثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح می شود.  
 
براساس گزارش پلیس تهران بزرگ، ضارب که از افراد بزهکار و سابقه دار است، پس از وقوع حادثه از محل متواری شده که پلیس نامبرده را برای دستگیری تحت تعقیب قرار داشته است.  
مرکز فرماندهی پلیس تهران بزرگ اعلام کرده که اطلاعات تکمیلی در خصوص این حادثه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.  
 
یک منبع آگاه در فرمانداری شهرستان تهران نیز با اشاره به جزییات حادثه تیراندازی ظهر امروز(شنبه) در خیابان اشراقی پایتخت گفت: درگیری بین سه نفر بر سر اختلافات مالی منجر به تیراندازی شد که در پی آن گلوله به سر یکی از این افراد برخورد می کند.  
 
این منبع مطلع به خبرنگار ایرنا گفت که تیراندازی از سلاح کمری و توسط یکی از طرفین درگیر در منزلی مسکونی رخ داده که متاسفانه در پی برخورد گلوله با شقیقه یکی از این افراد، وی مصدوم می شود.  
 
حادثه تیراندازی در خیابان اشراقی تهران حوالی ساعت 14 امروز(شنبه) روی داده است.  
منبع: ایرنا
برچسب ها: دستگیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار