وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر معین استان مازندران با تاکید بر تقویت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه، گفت: امسال ۵۵ پروژه اقتصاد مقاومتی در مازندران اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۳۳۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 04 December 2016
به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، محمود واعظی در دیدار استاندار مازندران در تهران، خواستار ساماندهی خسارت کشاورزان در بحران برف شد و اظهار داشت: باید تلاش شود تا بیمه محصولات کشاورزی کارآیی لازم را داشته باشد تا کشاورزان با آرامش محصولات خود را بیمه کنند و در مواقع حوادث از مزایای بیمه بهره‌مند شوند.
 
وی تاکید کرد: فرهنگ بیمه باید گسترش یابد و در این زمینه رسانه‌ها هم کمک کنند , قول داد تا در زمینه پرداخت بخشی از خسارات کشاورزان از همه ظرفیت‌ها استفاده و پیگیری کند.
 
واعظی تاکید کرد: مردم باید در جریان تلاش مسئولان قرار بگیرند و بدانند که مسئولان حامی و پشتیبان آنان در همه مسائل هستند.
 
وزیر معین اقتصاد مقاومتی مازندران بر تحقق 55 پروژه مشخص شده اقتصاد مقاومتی مازندران تاکید کرد و گفت: مازندران با این ظرفیت‌ها باید سرآمد استان‌های دیگر باشد.
 
خسارت 940 میلیاردی برف به محصولات کشاورزی استان
 
استاندار مازندران نیز در این در دیدار گفت: بحران برف 940 میلیاد تومان به محصولات کشاورزی خسارت وارد کرد.
 
وی با اشاره به افزایش حوادث غیرمترقبه در استان گفت: پس از خسارات طوفان این بار شاهد خسارات برف و یخبندان به محصولات کشاورزی مازندران بوده و بر اساس بررسی‌ها تا کنون 940 میلیارد تومان به محصولات کشاورزی مازندران خسارت وارد شده است.
 
ربیع فلاح  به افت فشار گاز در چند شهر مازندران در این بحران اشاره کرد و گفت: مازندران در انتهای خط انتقال گاز قرار دارد و تنها راه برون رفت از این مشکل تکمیل سریعتر خط انتقال گاز دامغان به مازندران است که امیدواریم در این زمینه اقدام شود.
 
وی با اشاره به ارزیابی اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: استان مازندران موفق شد جز 6 استان موفق و برتر اقتصاد مقاومتی کشور قرار گیرد .
فلاح به ارائه تسهیلات رونق تولید اشاره کرد و گفت: 720 طرح تولیدی از تسهیلات بسته رونق تولید تا کنون بهره مند شدند که استان مازندران در این زمینه رتبه برتر کشور را بدست آورده است.
 
وی افزود: بیش از 300 میلیارد تومان در این حوزه تسهیلات داده شده و 201 طرح در حوزه صنعت و 519 طرح در حوزه کشاورزی از این تسهیلات بهره مند شدند.
 
فلاح با اشاره به دیدار خود با رئیس جمهور و تاکید روحانی بر تهیه طرح جنگل گفت: طرح حفاظت و صیانت از جنگل با مشورت جمعی از کارشناسان تهیه شده و تقدیم رئیس جمهور خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار