رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به رشد فعالیتهای فناورانه در استان، گفت: در سال گذشته ۲۵ میلیون دلار از محصولات فناورانه استان به کشورهای منطقه و آسیایی صادر شده است.
کد خبر: ۳۳۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 04 December 2016
 تسنیم ، علی معتمدزادگان بعد از ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته پژوهش، اظهار داشت: مقوله آی تی و آسی تی در استان از اهمیت فراوانی برخوردار است، زیرا اکثر فارغ‌التحصیلان در این رشته بوده و این رشته‌ها بدون مخاطرات زیست محیطی است و هزینه مالی زیادی ندارد.
 
وی افزود: امسال دومین همایش فن بازار در استان تشکیل می‌شود تا فضای فناوری جامعه را پویاتر کنیم.
 
رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به مراکز علمی و دانشگاهی در استان،  تصریح کرد: باید در کنار این مراکز بخش خصوصی را که دارای امکانات هستند، تجربه دارند و به بازار دسترسی دارند وارد فناوری کنیم.
 
معتمدزادگان افزود: هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان و دومین همایش فن بازار 16 تا 18 آذر در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار و از پژوهشگران برتر استان تقدیر می‌شود.
 
رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به حضور 30 غرفه در این نمایشگاه  بیان کرد: توجه به کسب و کارودانش آموزان و دانشجویان برای آشنایی با ادبیات کارآفرینی، برگزاری کارگاه‌ها، رونمایی از دستاوردهای جدید تجاری شده و نشست با سرمایه گذاران موفق کشوری و استان در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به جایگاه خوب مازندران در زمینه دانش بنیان، اذعان داشت: مازندران رتبه ششم محصول دانش بنیان را در کشور دارد.
 
رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: ارزش محصولات صادراتی شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری حدود 25 میلیون دلار در سال است که درحوزه فناوری و محصولات فناوری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار