در جریان دو سانحه رانندگی جداگانه، تصادف سرويس مدرسه و واژگونی نيسان وانت حامل دانش‌آموزان در دو شهر قائم‌شهر و بشاگرد يك كشته و 21 زخمي برجاي گذاشت.
کد خبر: ۳۳۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳ 05 December 2016
جوان، اولين حادثه صبح ديروز در انتهاي خيابان تهران قائم‌شهر اتفاق افتاد كه در جريان آن خودروي وانت كاپرا با سرويس مدرسه حامل دانش‌آموزان دختر دبيرستاني تصادف كرد. وقتي امدادگران در محل حاضر شدند، مشخص شد كه يكي از دانش‌آموزان به علت شدت جراحت فوت شده است و دو دانش‌آموز ديگر به همراه يكي از سرنشينان وانت كه زخمي شده بودند به بيمارستان رازي منتقل شدند. زكريا اشكپور، سخنگوي اورژانس مازندران وضعيت دو دانش‌آموز مصدوم را وخيم گزارش كرد. علت اين حادثه در دست بررسي است.
 
واژگوني نيسان حامل دانش‌آموزان
 
 در جريان دومين حادثه كه ظهر ديروز اتفاق افتاد، واژگوني وانت نيسان حامل دانش‌آموزان دختر و پسر در محور بشاگرد 18 زخمي برجاي گذاشت. اين حادثه در محور بشاگرد به جاسك و در 80 كيلومتري اين مسير اتفاق افتاد و امدادگران بعد از حضور در محل، دانش‌آموزان را كه دچار جراحت شده بودند به بيمارستان خاتم‌الانبيا منتقل كردند. براساس بررسي‌هاي انجام شده دانش‌آموزان بشاگردي در مدارس جاسك مشغول به تحصيل هستند كه با سوار شدن در قسمت بار خودروي وانت نيسان در حال تردد بودند. دكتر عباس ابراهيمي، مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان جاسك گفت: علت اين حادثه در دست بررسي است.
 
جمع‌آوري دانش‌آموز با وانت نيسان
 
مديركل آموزش و پرورش هرمزگان به واحد مركزي خبر گفت: در شهرستان بشاگرد شركت‌هاي مسافري خودروهاي استاندارد ندارند كه اين موضوع موجب شده است سرويس مناسب به تعداد لازم براي اجاره و جابه‌جايي دانش‌آموزان وجود نداشته باشد.
 
هاشمي‌پور افزود: در اين شهرستان دو دستگاه ميني‌بوس بيشتر موجود نيست كه هر دو نيز در اجاره آموزش و پرورش براي استفاده در سرويس مدارس هستند. مديركل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:  از آنجايي كه 80 درصد جاده‌هاي شهرستان بشاگرد خاكي و سخت گذر هستند براي جابه‌جايي دانش‌آموزان در طرح روستا مركزي، ناچار بايد از شش روستا، دانش‌آموزان با خودروهاي نيسان جمع‌آوري و به مدرسه شهرك مطهر منتقل شوند.
برچسب ها: تصادف خونين
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار