انتخابات اعضای خانه احزاب استان مازندران با حضور معاون استاندار مازندران برگزار و پس از انتخابات خانه احزاب استان مازندران تشکیل شد.
کد خبر: ۳۳۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 05 December 2016

 تسنیم ، علی‌رضا یونسی رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران شامگاه یکشنبه در مراسم انتخابات خانه احزاب مازندران خانه احزاب را محل مشورتی برای تشکل‌های سیاسی دانست و اظهار داشت: این محل خانه‌ای برای سیاسی‌کاری نباید باشد.
 
وی افزود: این مجموعه، هم‌گرایی و وفاق اجتماعی احزاب و جریان‌های مختلف را در پرتو منافع ملی گسترش خواهد داد.
 
یونسی رستمی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی خانه احزاب علاوه بر ایجاد وفاق ملی در بین تمامی احزاب و تشکل‌های سیاسی مشارکت سیاسی آگاهانه شهروندان را نیز افزایش خواهد داد.
 
وی بر ایفای نقش موثر خانه احزاب در تسهیل کارکردها و افزایش ضریب نفوذ تشکل‎ها نیز تاکید کرد و گفت: خانه احزاب باید جایی برای گفت‌وگو بین احزاب و هم‌فکری برای بنیان‌های حزبی باشد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: در این خانه باید هم‌فکری جناح‌ها بیشتر مدنظر باشد تا برخی دیدگاه‌های غیرهم‌سو تاثیرگذار در آرا اعضای دیگر نباشد.
 
یونسی افزود: دولت از طریق خانه احزاب سبب کاهش فاصله دولت و مردم شده و سرمایه اجتماعی افزایش می‌یابد.
 
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: در حال حاضر اگر گروه‌های سیاسی بخواهند در چارچوب قانون فعالیت کنند هیچ محدودیتی برای آنها نیست.
 
به گزارش تسنیم در این مراسم آیین انتخابات اعضای خانه احزاب این استان برگزار شد و از مجموع 42 احزاب فرعی در مازندران، 36 تشکل سیاسی دارای مجوز فعالیت از سوی وزارت کشور  با حضور در استانداری افراد منتخب خود را برای 7 کرسی اعضای هیئت رئیسه خانه احزاب مازندران انتخاب کردند.
 
در این انتخاب اعضای خانه احزاب ماه سلطان کاشی نماینده حزب زنان مسلمان نواندیش و رئیس حزب اصلاح‌طلبان ساری را با اکثریت آرا انتخاب کردند.
 
مهدی قاسمی از حزب اعتدال و توسعه، میرزایی حزب اسلامی کار، مصطفی سوادکوهی از حزب اعتماد ملی، فضلی از مردم سالاری، احمدی فولادی از انجمن اسلامی معلمان و نوکنده از جامعه اسلامی فرهنگیان نیز در این انتخابات برگزیده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار