معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم از اواخر امروز با تقویت جریانات شمالی و عبور موج ناپایدار شرایط برای بارندگی در استان فراهم شود.
کد خبر: ۳۳۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 05 December 2016
احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته بیشینه دمای مازندران مربوط به شهرهای ساری، دشت‌ناز و گلوگاه با 20 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای صبح امروز از بلده با 3 درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر آسمان مازندران نیمه‌ابری در برخی نقاط ابری است، اضافه کرد: انتظار داریم از اواخر امروز با تقویت جریانات شمالی و عبور موج ناپایدار شرایط برای بارندگی در استان فراهم شود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: این وضعیت روز سه‌شنبه در استان تشدید شده و بارش در ارتفاعات مازندران به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.
 
اسدی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه از ناپایداری هوای مازندران کاسته می‌شود، افزود: روزهای پنج‌شنبه و جمعه با عبور مجدد سامانه بارشی دیگر علاوه بر تقویت جریانات شمالی با عبور موج تراز میانی انتظار داریم شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات استان باشیم.
 
وی با اعلام اینکه طی این مدت با روند کاهشی دمای هوای مازندران روبه‌رو می‌شویم، بیان کرد: دمای هوای استان تا پایان هفته جاری  سرد خواهد بود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: همچنین با عبور این سامانه سرد و بارشی شاهد وزش باد در برخی مناطق شدید هستیم.
 
اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز نسبتاً مواج و از فردا به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار