هیئت اقتصادی استان مازندران عازم استان مارکه ایتالیا شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در رأس یک هیئت ۳۶ نفره تجاری، اقتصادی، دانشگاهی، صنعتی و گردشگری عازم استان مارکه ایتالیا شد.
کد خبر: ۳۳۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 05 December 2016
 تسنیم ، در این سفر چهار روزه که به دعوت لوکا چریشولی استاندار مارکه ایتالیا انجام شد 21 نفر از تجار و فعالان اقتصادی بخش خصوصی و 15 نفر از مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف دولتی مازندران حضور دارند.
 
این سفر متعاقب سفر تیرماه استاندار و هیئت 46 نفره استان مارکه ایتالیا به مازندران انجام می پذیرد.
 
حسن خیریان پور ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران، هدف از این سفر را بررسی، پیگیری و عملیاتی کرن مفاد 12 بند از تفاهم نامه منعقده فیمابین استاندار مازندران و لوکا چریشولی استاندار مارکه ایتالیا در تیرماه 95 اعلام کرد و گفت: در این تفاهم نامه بر پروژه‌های سرمایه گذاری در تاسیسات گردشگری و برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی‌، گسترش همکاریهای کشاورزی، صنعتی با تکیه بر صنایع کوچک و متوسط از جمله دام و طیور و فناوری‌های بذر و نهال توافق شده بود که در جریان این سفر هر یک از موارد به دقت پیگیری و در جهت عملیاتی کردن آنها تلاش و اقدام خواهد شد.
 
بهره‌برداری از شبکه 20 کیلوولت برق در شهرک صنعتی جویبار
 
معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از احداث شبکه 20 کیلوولت برق در شهرک صنعتی جویبار خبر داد.
 
یاسر امینی گفت: این پروژه به‌منظور تأمین برق پایدار و تقویت ولتاژ، افزایش پایدار خطوط برق‌رسانی و در راستای کاهش تلفات انرژی و حمایت از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی جویبار عملیاتی شده است.
 
معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: برای اجرای پروژه شبکه برق 20 کیلوولت به طول 400 متر ، مبلغ 200 میلیون ریال هزینه شده است.
 
ساماندهی  تاسیسات قدیمی  آبرسانی روستایی نکا
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا به همراه چند نفر از کارشناسان این مدیریت از تاسیسات آبرسانی روستایی مجتمع شهید اسفندیاری این شهرستان بازدید کردند.
 
در این بازدید که به درخواست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا به منظور اطلاع از کیفیت آب شرب روستایی این شهرستان صورت گرفت، خانجانی به همراه چند نفر از کارشناسان مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از تاسیسات آبرسانی مجتمع شهید اسفندیاری و سیستم های کلرزنی دیدن کردند.
 
الیاس صحراگرد ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص کمیت و کیفیت آب شرب ،گندزدایی و کلرزنی مداوم آب آشامیدنی از ساخت مخزن جدید، نصب پمپ ORLS، ساماندهی و جمع آوری تاسیسات قدیمی داخل مجتمع و ساخت اطاقک مربوط به سیستم جدید گندزدایی با آب ژاول خبر داد.
 
ارائه تسهیلات ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی مازندران
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از ارائه تسهیلات ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.
 
سید مصطفی موسوی در بازدید از شهرک صنعتی بابکان آمل گفت: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین توسعه اقتصادی دانش‌بنیان، شرکت شهرک‌های صنعتی تسهیلات ویژه‌ای به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت می‌کند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی از کاهش 10 درصدی بخش نقدی قرارداد واگذاری اراضی شهرک‌های صنعتی برخوردار خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار