سعید ابراهیم پور - دروازه بان تیم ایرانجوان بوشهر، نادر دست نشان – سرمربی تیم صنعت نفت و عیسی پرتو – مدافع تیم گل گهر از اتهام تبانی تبرئه شدند.
کد خبر: ۳۳۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 06 December 2016
به گزارش تابناک مازندران، فصل گذشته بعد از پیروزی پر گل صنعت نفت در خانه تیم نساجی مازندران مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی مدعی شد که نادر دست نشان (سرمربی صنعت نفت) با سعید ابراهیم پور دروازه بان و عیسی پرتو مدافع نساجی تبانی کرده و نتیجه ای که در این بازی رقم خورد دستاورد این تبانی بوده است.
 
کمیته اخلاق در رسیدگی به این پرونده اعلام کرد تبانی در این بازی احراز نشده است و نتیجه حاصله بر اساس تلاش بازیکنان دو تیم به دست آمده است نه تبانی.
 
گفته می شود ابتدای فصل سعید ابراهیم پور و عیسی پرتو مورد توجه تیم های لیگ برتری قرار گرفته بودند اما به خاطر وارد کردن اتهام تبانی به آنها باشگاه های لیگ برتری از عقد قرارداد با این دو بازیکن صرف نظر کردند،  صحبت از این بود که نادر دست نشان هم اجازه مربیگری در تیم صنعت نفت را نداشته باشد اما در نهایت به این مربی اجازه داده شد که صنعت نفت را هدایت کند.
 
سعید ابراهیم پور دروازه بان تیم نساجی فصل گذشته مورد توجه تیم پرسپولیس قرار داشت اما در نهایت به تیم ایرانجوان بوشهر رفت و عیسی پرتو هم پیراهن تیم گل گهر را برتن کرد.
 
 ورزش 3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار