بخشدار جدید بلده در آیین معارفه خود گفت: بهره‌گیری از پتانسیل‌های بالای منطقه بلده متوقف شده است.
کد خبر: ۳۳۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 06 December 2016

 سرای نور، سید سجاد رضایی دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی و دارای دو مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های حقوق بین‌الملل و مطالعات بین‌الملل و دانشجوی دکترای حقوق بین‌الملل است.
 
رضایی از سال ۱۳۸۵ به استخدام وزارت کشور درآمده و از همان ابتدا تا سال ۱۳۹۰ در بخشداری بلده به‌عنوان مسئول سیاسی و انتخابات شوراها و دهیاران بخش بلده و در همین مدت حدود ۹ ماه نیز متصدی امور بخشداری بود.
 
وی بعد از این مدت در بخشداری مرکزی نور به‌عنوان مسئول سیاسی و انتخابات شوراها و دهیاران مشغول به خدمت بوده است.
 
رضایی در آیین معارفه سمت جدید خود اظهار کرد: شما مردم شریف بلده و روستاهای تابعه این بخش امروز با حضور پرشور خود در این مراسم، حجت را بر من تمام کردید و من نیز با برعهده گرفتن این مسئولیت به‌عنوان عالی‌ترین مقام دولتی در بخش کمتر توسعه یافته بلده، تمام تلاشم بر این است که در خدمتگزاری به شما مردم فهیم این بخش بکوشم و اسیر منیّت شیطانی در پست سازمانی آن نشوم.
 
بخشدار جدید بلده گفت: بهره‌گیری از پتانسیل‌های بالای منطقه بلده، متوقف شده است.
 
وی افزود: از تمامی ظرفیتها، منابع، نخبگان و سرمایه گذاران بخش، شهرستان، استان و کشور در اعتلا و پیشرفت بیش از پیش بلده کم برخوردار بهره می‌برد و استقبال می‌کنم.
 
این مسئول تصریح کرد: با اقدامات موثر، مهاجرت معکوس در بلده رقم می‌زنم و در آینده‌ای نزدیک به جای مهاجر فرستی شاهد مهاجر پذیری در این بخش هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار