سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.
کد خبر: ۳۵۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲ 11 January 2017
محمدرضا خسرویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.
 
وی افزود: از لحاظ جوی نیز ابری و سطح محورهای مازندران خشک است و مشکلی نداریم.
 
سرپرست پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان جریان دارد، افزود: به‌منظور تسهیل در تردد تمامی وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز ترافیک محدودیت‌های ترافیکی در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران اعمال می‌شود.
 
این مسؤول اضافه کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 22 تا ساعت 6 روز شنبه 25 دی‌ماه امسال از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه، سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است، البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
خسرویان به ممنوع بودن تردد انواع تریلر کماکان از محور هراز، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 22 روزهای چهارشنبه 22، پنج‌شنبه 23 و جمعه 24 دی‌ماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.
 
وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت تردد انواع تریلر به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه 24 دی ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
 
سرپرست پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 24 دی‌ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.
 
این مسؤول با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
خسرویان در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار