معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم از امشب تا روز چهارشنبه شاهد بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد در مازندران باشیم.
کد خبر: ۳۵۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶ 11 January 2017
احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: بیشینه دمای هوای امروز مربوط به پل‌سفید با 19 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و صبح امروز نیز کمینه دما مربوط به بلده با 4 درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.
 
وی افزود: دمای هوای ساری امروز بین حداقل 6 و حداکثر 12 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده که نسبت به روز گذشته 10 درجه کاهش پیدا کرده است.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعد از ظهر روز سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات شرایط برای ابرناکی مهیا شده و در حال حاضر آسمان به‌صورت نیمه ابری تا ابری است.
 
اسدی اضافه کرد: انتظار داریم از امشب تا روز چهارشنبه شاهد بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد در مازندران باشیم.
 
وی با بیان اینکه روزهای پنج‌شنبه تا روز جمعه از ناپایداری هوا کاسته و مجدداً اواخر روز جمعه تا شنبه شرایط برای بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران مهیا می‌شود که مقدار بارش‌ها قابل ملاحظه نخواهد بود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه از لحاظ دمایی انتظار داریم برای روزهای آینده، افزایش دمای هوا مانند روزهای گذشته به حالت نرمال و طبیعی برگردد، گفت: دریای مازندران برای روزهای جاری به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار