دبیر دپارتمان داوران هیأت فوتبال مازندران از قضاوت دو داور مازندرانی در لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 11 January 2017
 بلاغ، حسن کیومرثی طی گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: اشکان خورشیدی و سیدوحید کاظمی به‌عنوان دو داور مازندرانی این هفته در شهرهای اصفهان و تهران قضاوت می‌کنند.
 
وی افزود: هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور طی روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه 22، 23 و 24 دی‌ماه از ساعت 15 برگزار می‌شود، که دو داور مازندرانی به قضاوت می‌پردازند.
 
دبیر دپارتمان داوران هیأت فوتبال مازندران بیان کرد: اشکان خورشیدی داور بین‌المللی فوتبال مازندران به‌عنوان داور وسط، بازی دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و سیاه‌جامگان مشهد را سوت می‌زند.
 
این مسؤول تصریح کرد: این بازی که روز جمعه 24 دی‌ماه از ساعت 15 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود، حسن ظهیری، براتعلی مولوی و وحید صالحی به‌عنوان کمک داوران و علیرضا کهوری نیز به‌عنوان ناظر داوری فدراسیون حضور دارند.
 
کیومرثی از قضاوت دیگر داور باتجربه مازندرانی در این هفته خبر داد و افزود: سیدوحید کاظمی داوره خوش‌آتیه مازندرانی نیز به‌عنوان داور وسط بازی دو تیم پیکان تهران و گسترش فولاد تبریز را قضاوت می‌کند.
 
وی در پایان با بیان اینکه این بازی از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود، گفت: محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالقدر و کوپال ناظمی به‌عنوان کمک داوران و محمدعلی فروغی نیز به‌عنوان ناظر فدراسیون کاظمی را در این دیدار همراهی می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار