تابناک مرکزی: سارق حرفه اي بعد از دستگيري در عمليات پليس شهرستان خمين به پنج فقره سرقت از داخل خودروهاي پرايد در اين شهرستان اعتراف كرد.
کد خبر: ۳۵۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 12 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "محمد علي گودرزي" فرمانده انتظامي شهرستان خمين در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: برابر گزارش هاي اعلامي و تماس هاي مردمي با مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس شهرستان قرار گرفت.

وي افزود : در بررسي هاي تخصصي انجام شده ماموران انتظامي دريافتند كه سرقت ها تنها از خودروهاي پرايدي انجام مي شود كه داراي ضريب ايمني پايين مي باشند.

اين مقام انتظامي اضافه كرد:‌ با برنامه ريزي انجام شده پليس، سرانجام ماموران كلانتري 11 شهرستان موفق شدند سارقي حرفه اي را در اين خصوص شناسايي و دستگير كنند.

سرهنگ گودرزي تصريح كرد: متهم دستگير شده در مواجه با اسناد و مدارك موجود به پنج فقره سرقت محتويات خودرو در اين شهرستان اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان خمين افزود: ‌متهم در اعترافات خود اذعان داشت كه ابتدا خودروهاي پرايدي كه در مناطق تاريك و خلوت پارك بوده و لوازم ايمني لازم را نداشتند، انتخاب كرده و با باز كردن درب خودرو ها اقدام به سرقت محتويات داخل آن مي كرده است.

سرهنگ گودرزي با اشاره به ارجاع پرونده متهم به دستگاه قضايي به شهروندان توصيه كرد با نصب قفل ايمني و نصب دزدگير ضريب ايمني وسيله نقليه خود را افزايش داده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ، موضوع را با شماره تلفن110درميان بگذارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار