در ادامه تعطیلی مراکز تولیدی در استان
در پی رکود بی سابقه حاکم بر کسب و کار، کارخانه سیمان اردبیل هم از چرخه تولید ایستاد.
کد خبر: ۳۶۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 14 January 2017

به گزارش تابناک اردبیل، رکود ساخت و ساز و کاهش بودجه‌های عمرانی باعث شده تا کارخانجات سیمان با کمبود تقاضا در بازار مواجه شوند و به تدریج به مرز تعطیلی برسند.

در همین رابطه مدیرعامل سیمان اردبیل در نامه ای به استاندار اردبیل با اشاره به کاهش تقاضای خرید سیمان تولیدی این شرکت و افزایش هزینه های تولید و ...اعلام کرد که به ناچار این شرکت تولید خود را تا اطلاع ثانوی متوقف می کند.

 کارخانه سیمان اردبیل هم تعطیل شد+مستندات

عبدالرضا شیخان دبیرانجمن سیمان گفت:در 4 ماهه اول سال جاری تولیدات سیمان 10.2 درصد کاهش پیدا کرده است و علت اصلی آن به رکود حاکم بربازار مسکن بر می گردد.

به گزارش تابناک اردبیل پیش از این کارخانجات سیمان تهران، سیمان ارومیه، سیمان مازندران، سیمان شرق و سیمان پیوند گلستان به‌دلیل کمبود نقدینگی و هزینه های بالای تولید کوره‌های خود را خاموش کرده و تولید کلینکری را متوقف کرده بودند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
وقتی گرانی مسکن را دامن می زدند باید به این روز ها هم فکر می کردند قیمت زمین و مسکن در دولت عدالت محور حد اقل سه برابر شده و متاسفانه در دولت فعلی هم کاهش نیافته و مردم هم نه پول دارند و نه اعتقادی به این قیمت ها دارند و تا زمانیکه قیمت ها حد اقل چهل در صد در میدان عمل و نه شعاری کاهش نیابد رکود مسکن تداوم خواهد داشت
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
کارخانجات تولیدی مثل ارج وآزمایش وووووتعطیل وبقیه کارخانجات وصنایع نیز شبیه همین ها هستند و کشور شده محل خرید فروش اجناس بنجل چینی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار