یکی از رونامه‌های آلمانی با سوء استفاده از عکس بهداد سلیمی به تبلیغ ماده مخدر ماری‌جوانا پرداخته بود.
کد خبر: ۳۶۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 15 January 2017
  به گزارش تابناک مازندران، نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کمیته ملی المپیک را برای رسیدگی به موضوع سوء استفاده از عکس بهداد سلیمی توسط یکی از رسانه‌های آلمانی ارجح دانستیم و منتظر پاسخی از کمیته هستیم.
 
داود باقری در گفت‌وگو یی، درباره پیگیری سوء استفاده از نام بهداد سلیمی توسط یکی از سایت‌های آلمانی، بیان‌ کرد: ‌ما به کمیته ملی المپیک نامه‌ای ارسال کرده‌ایم که موضوع پیگیری شود، چرا که آن عکس مربوط به المپیک لندن بود و بهداد هم یکی از قهرمانان المپیکی است. بنابراین به این نتیجه‌ رسیدیم که کمیته ملی المپیک ارجح است و ابتدا کمیته ملی المپیک این موضوع را پیگیری کند.
 
نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند کمیته ملی المپیک بتواند به این مساله ورود پیدا کند؟ تصریح کرد: باید ببینیم کمیته ملی المپیک چه جوابی به ما می‌دهد. اگر پاسخ‌شان مبنی بر این بود که باید از ارگان‌های دیگر موضوع را پیگیری کنیم این کار را انجام خواهیم داد، اما تشخیص‌مان بر این بود که ابتدا کمیته ملی المپیک می‌تواند سریع‌تر به نتیجه‌ برسد.
 
او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که بهداد سلیمی خودش قصد شکایت از آن سایت آلمانی را ندارد؟ گفت‌: بهداد از ما خواست که موضوع را پیگیری کنیم و ما قبل از این که خودش صحبت کند طبق وظیفه ذاتی که داریم این کار را انجام دادیم.
 
به گزارش ایسنا، اخیرا یکی از رونامه‌های آلمانی با سوء استفاده از عکس بهداد سلیمی به تبلیغ ماده مخدر ماری‌جوانا پرداخته بود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار