مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: علاوه بر میزبانی جشنواره تئاتر فجر در شهرستان آمل، از 16 بهمن‌ماه امسال میزبان جشنواره فیلم فجر در استان هستیم.
کد خبر: ۳۶۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱ 16 January 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، احد جاودانی شنبه‌شب در جمع هنرمندان اظهار کرد: مازندران طی اقدامی مهم نخستین میزبانی از هنرمندان جشنواره تئاتر فجر را در شهرستان آمل داشت و استقبال خوبی از این رویداد مهم فرهنگی و هنری شد.
 
وی افزود: سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در استان‌های مختلف اجرا شد که شب گذشته مراسم اختتامیه بخشی از آن در شهرستان آمل برگزار شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزاری جشنواره تئاتر فجر در استان‌های مختلف را رویداد بسیار بزرگ برای ارتقای سطح فرهنگی و هنری جامعه دانست و یادآور شد: آمل از شهرهای مهم در عرصه هنر و فرهنگ است و از گذشته تاکنون از قدمت تاریخی و فرهنگی بالایی برخوردار است.
 
این مسؤول با اشاره به فعالیت هنرمندان زیادی در زمینه تئاتر از این شهرستان که در میادین مختلف خوش درخشیدند، تصریح کرد: آملی‌ها از برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری که در این شهرستان برگزار شد میزبانی خوبی داشتند و آثار فاخری را عرضه کردند.
 
جاودانی با قدردانی از تلاش همه عوامل برگزاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر که بخشی از آن در استان مازندران و شهرستان آمل برگزار شد، بیان کرد: براساس تصمیم‌گیری‌های لازم از سال گذشته مسؤولیت برگزاری جشنواره‌ها به انجمن‌های هنری در استان‌ها سپرده شد.
 
وی با اشاره به نقش‌آفرینی بانوان هنرمند در نخستین میزبانی مازندران از جشنواره تئاتر فجر بیان کرد: بانوان همیشه در جامعه نشان دادند که از عهده کارهای محول شده برآمدند و این مشارکت برای فرهنگ و هنر مازندران می‌تواند سازنده و دلگرم‌کننده باشد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان گفت: استان مازندران در 6 ماه دوم امسال میزبانی از دو رویداد مهم فرهنگی و هنری را برعهده گرفت و علاوه بر میزبانی از جشنواره تئاتر فجر بخش استانی در شهرستان آمل، از 16 بهمن امسال به‌مدت سه روز میزبان جشنواره فیلم فجر در استان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار