مدیر جهاد کشاورزی بابلسر گفت که کشاورزان این شهرستان در سال جاری31 میلیارد و 480 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون دریافت کردند.
کد خبر: ۳۶۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 16 January 2017
به گزارش تابناک مازندران، حسن رزاقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مبلغ تسهیلات در چارچوب برنامه های دولت تدبیر و امید برای پایداری کشاورزی و افزایش درآمد کشاورزان از طریق کاهش هزینه های تولید به 65 کشاورز پرداخت شده است.
وی اظهار داشت : سهمی را که برای کشاورزان بابلسری مقرر کرده بودند حدود 20 میلیارد ریال بود که با استقبال کشاورزان و همکاری بانک ها این مبلغ به بیش از 30 میلیارد ریال افزایش یافته است.
رزاقی گفت که با این تسهیلات 13 دستگاه کمباین برنج ، 32 دستگاه تراکتور ، 12 دستگاه روتیواتور، 2 دستگاه نشاء کار ، 2 دستگاه سم پاش ، یک دستگاه ماشین وجینگر برنج و تعداد دیگر ماشین های کشاورزی خریداری شده است .
 
وی افزود : حدود 350 کشاورز بابلسری متقاضی دریافت تسهیلات مکانیزاسیون بوده اند که امیدواریم تا پایان سال کشاورزان بیشتری بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
او ادامه داد : اعتباری که برای مکانیزاسیون کشاورزی در نظر گرفته شده است، شناور است و مشکلی برای پرداخت آن وجود ندارد و بانک کشاورزی، بانک عامل ارائه دهنده این تسهیلات است .
شهرستان بابلسر دارای 13 هزار و 500 هکتار زمین شالیزاری ، یکهزار و 200 هکتار مزارع گندم ، 700 هکتار مزرعه توت فرنگی ، 150 هکتار مزرعه نیشکر و 2 هزار و 300 هکتار باغ مرکبات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار