جلسه کارگره اقتصادمقاومتی شهرستان جویبار به میزبانی سپاه پاسداران ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰ 17 January 2017
جویباران،سرهنگ اسماعیل‌نادعلی فرمانده سپاه ناحیه‌مقاومت شهرستان جویبار در این جلسه با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری در مورد اقتصادمقاومتی گفت: شهرستان جویبار با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان می‌تواند در بهینه و عملیاتی‌کردن سیاست‌های اقتصادمقاومتی خوب عمل کند.
 
وی افزود: تنویر افکار عمومی، ترویج روحیه‌جهادی و پرهیز از شعارگرایی از الزامات اجرای این سیاست است.
 
فرمانده سپاه ناحیه‌مقاومت جویبار با اشاره به تشکیل قرارگاه جهاداقتصادی در شهرستان عنوان کرد: با توجه به ظرفیت و توانمندی‌های شهرستان جویبار محوریت را بر صنایع تبدیلی فراورده‌های دامی قرار داده‌ایم.
 
نادعلی تصریح‌کرد: خوشبختانه تعامل سازنده‌ای بین متقاضیان و ادارات مرتبط با این سیاست وجود دارد که یکی از نکات مثبت در اجرای اقتصادمقاومتی در شهرستان است.
 
وی با بیان این‌که کل تسهیلات بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی در شهرستان 1 میلیارد و صد میلیون تومان است گفت: تاکنون 700میلیون تومان از این تسهیلات جذب و 142 نفر از متقاضیان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شوند.
 
حجت‌الاسلام حسین‌ذبیحی امام‌جمعه موقت شهرستان جویبار دراین جلسه با بیان این‌که جهاد اقتصادی یکی از افضل اعمال نزد خداوند است اظهارداشت: در دین مبین اسلام تأکیدات فراوانی به مسائل اقتصادی دارد که حاکم باید مقدمات این جهاد را فراهم کند.
 
وی افزود: امروز تمام تحریم‌های دشمن اقتصادی است و اگر اقتصاد قوی و متکی به ظرفیت‌های داخلی داشته باشیم این تحریم‌های بی‌اثر می‌شود.
 
خسرو طالبی معاون فرماندار‌جویبار با بیان این که 176 نفر در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردند گفت: 34 نفر از متقاضیان از شهرستان 29 میلیارد تومان برای مکانیزاسیون تسهیلات دریافت کردند.
 
وی افزود: دراین طرح ها 70 نفر از کارجویان مشغول به کار شدند.
 
معاون فرماندارجویبار بیان کرد: نفس وجود انقلاب این است که ضعفا برسیم و دولت در یک اقدام مثبت برای اولین‌بار واردات برنج را در فصل‌های برداشت برنج کشاورزان لغو کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار