مدیرکل پست مازندران در جلسه تحقق دولت الکترونیک در شهرستان جویبار گفت: استقرار پروژه جی نف جز پروژه‌های الویت‌دار به‌حساب می‌آید و با اجرای این پروژه بخشی از اهداف دولت الکترونیک قابل‌اجرا شدن است.
کد خبر: ۳۶۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲ 17 January 2017
 جویباران، اسماعیل بوداغی، مدیرکل پست مازندران در جلسه تحقق دولت الکترونیک در شهرستان جویبار گفت: تحقق دولت الکترونیک از جمله اموری است تا ارتباطی میان کارمند و ارباب رجوع نباشد که اثرات بسیاری با خود دارد.
 
وی با اشاره به این‌که پست با دولت الکترونیک سازگار است و در دولت الکترونیک ارباب‌رجوع به‌طور مستقیم با نهادی سروکار ندارد خاطر نشان‌کرد: مشکلات و معضلاتی مانند ترافیک، اتلاف وقت، آلودگی زیست‌محیطی ناشی از تردد وسایل نقلیه در این طرح کمتر است.
 
مدیرکل پست مازندران با بیان این‌که تلاش می‌کنیم سرعت، امنیت، نظام و کیفیت را داشته باشیم، گفت: پست کشاورزی، گل و گیاه و ترمینال از جمله اموری است که سعی می‌کنیم صورت گیرد.
 
بوداغی پست را بازوی صنعت و اقتصاد دانست که بسیاری از کشورها استفاده فراوانی از آن دارند و در کشور ایران مردم ما به طور میانگین 8 بار در سال با پست سروکار دارند.
 
وی با اشاره به این‌که شركت پست متولي اجراي طرح مهم نظام نشاني استاندارد ملي يا "جي نف" است، اظهار داشت: اين طرح سبب مي شود كه نشاني نويسي بر اساس كد پستي 10 رقمي و برمبنای طول و عرض جغرافیایی صورت بگيرد و شهروندان بتوانند از كد پستي 10 رقمي كه تنها نمايانگر هويت مكاني يك فرد است، بهره‌مند شوند.
 
مدیرکل پست مازندران با بیان این‌که اين طرح در كاهش زمان ارسال مرسولات و تسهيل امور پستي مؤثر است، گفت: در اين طرح با هوشمندسازي و استاندارد شدن نشاني‌ها، بانك اطلاعاتي ارسال مرسولات تشكيل مي‌شود.
 
وی در پایان تصریح کرد: استقرار پروژه جی نف جز پروژه‌های الویت‌دار به‌حساب می‌آید و با اجرای این پروژه بخشی از اهداف دولت الکترونیک قابل‌اجرا شدن است.
 
رجبعلی‌وهابی فرماندار شهرستان جویبار در این جلسه با تسلیت رحلت حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم ارتحال، به تحقق دولت الکترونیک اشاره و عنوان‌کرد: اداره پست پیشانی و دربان تحقق دولت الکترونیک است.
 
وی افزود: با تحقق کامل دولت اکترونیک خدمات بسیار خوبی در سطح کشور انجام خواهد شد که باید توسعه یابد فلذا دهیاران و شوراها باید در این راستا همکاری لازم را انجام دهند.
 
فرماندار جویبار با اشاره به برگزاری انتخابات سال آینده گفت: یکی از شرط‌های شرکت شهروندان در انتخابات داشتن کارت ملی است، براین اساس افرادی که فاقد کارت ملی هستند باید به اداره پست شهرستان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار