افشاگری علی دایی؛
عادل فردوسی پور در برنامه این هفته نود بیشتر وقت برنامه را به بازی ها و حواشی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اختصاص داد.
کد خبر: ۳۶۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 17 January 2017
 به گزارش تابناک مازندران، برنامه دیشب ۲۷ دی نود با محوریت بررسی هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور ساعت ۲۲:۴۱ دوشنبه از شبکه سه روی آنتن رفت.
 
سوال مسابقه پیام کوتاه درباره انتخاب بهترین عکس العمل دروازه بانان  در نیم فصل اول پخش شد. مخاطبان برنامه نود می‌توانستند بهترین واکنش دروازه‌بان‌های لیگ برتر در نیم‌فصل اول را از بین عکس‌العمل‌های رحمان احمدی(سپاهان- پیکان)، علیرضا بیرانوند(پرسپولیس- استقلال)، سید مهدی رحمتی(سیاه جامگان- استقلال)، مهرداد طهماسبی(پرسپولیس- فولاد)، مانوئل فرناندز(ماشین‌سازی- پرسپولیس)، شهاب گردان(سپاهان- پدیده) و حامد لک(تراکتورسازی- صبا) انتخاب کنند.
 
آنچه در برنامه 90 گذشت +عکس و فیلم 
 
* ترین‌های هفته شانزدهم لیگ برتر
 
حرکات تکنیکی: عزیز معبودی، دانیال اسماعیلی‌فر، فرید محمدی‌زاده، لوون هایراپتیان، سروش رفیعی، عباس عسکری، عیثی آل‌کثیر، سینا مریدی، حسن بیت‌سعید، محمد انصاری، معین عباسیان، محمدصادق بارانی، فرشید اسماعیلی، محمدرضا خلعتبری، رضا خالقی‌فر، حسن جعفری، فرشاد سالاروند، داریوش شجاعیان و احسان حاج‌صفی.
کار تیمی برتر: ذوب‌آهن(مقابل سیاه جامگان)
موقعیت از دست رفته: جری بنگستون(برابر سیاه جامگان)
مهار برتر: محمدرضا اخباری(مقابل استقلال خوزستان)
گل برتر: امید ابراهیمی(برابر نفت تهران)
 
 
روایت علی دایی از قضاوت‌هایی که تورج حق‌وردی به نفع استقلال داشته است!
 
علی دایی در گفت‌وگویی تلفنی با عادل فردوسی پور در برنامه 90 پیرامون اشتباهات داوری در بازی نفت و استقلال تهران گفت: آقای فنایی می گوید حق وردی شانس نیاورد. یعنی چه آقای حق‌وردی شانس نیاورد که آن صحنه را اشتباه کرد؟ او چندین بار در هر دو نیمه اشتباه داشت ولی خطاهایی گرفت که اصلا صحیح نبود. در تمام دنیا بیشتر گل‌ها روی ضربه کاشته است. در بازی ما و استقلال بیشتر خطاها به سود آنها گرفته شد. اگر داور فقط یک اشتباه کرده بود حق با آقای فنایی بود ولی آقای حق‌وردی چندین اشتباه تاثیر گذار داشت. دایی ادامه داد: امسال طبق اعلام برنامه خود شما 9-8 پنالتی به سود ما اعلام نشده و چند بازیکن مقابل ما اخراج نشده اند ولی ما اعتراضی صورت ندادیم. تحمل و ظرفیت ما هم اندازه ای دارد. فوتبال فقط پنالتی گرفتن نیست و شاید او بایک ضربه آزاد اشتباه مهمی داشته باشد. تورج حق‌وردی سابقه این گونه قضاوت ها را برای استقلال داشته است. سالی که پیکان سقوط کرد، سعید دقیقی یک گل سالم به استقلال زد ولی آقای حق‌وردی آن گل را نپذیرفت.
 
سرمربی تیم نفت اضافه کرد: در بازی جام حذفی با سپاهان من تیم را بیرون نکشیدم و به بازیکنانم گفتم ما در این مسابقه شکست نمی‌خوریم. در جام حذفی این همه زحمت کشیدیم و استقلال را شکست دادیم ولی در حق ما ناداوری می‌شود. جالب اینجاست آقای کامرانی‌فر پس از مسابقه ما و سپاهان به داوری تبریک می‌گوید. ما خیلی از معادلات را عوض کردیم. متاسفانه دوست ندارند تیمی مثل نفت که خصوصی شده به فینال جام حذفی صعود کند.
 
دایی اظهار داشت: اگر آقای داور درست قضاوت می‌کرد من چه واکنشی نشان می‌دادم؟ مطمئنا احترام باید متقابل باشد. اگر اشتباهی رخ ندهد طبعا من هم اعتراضی نمی کنم. متاسفانه اینطور جا افتاده که داور هم انسان است و اشتباه می‌کند ولی اشتباه داور به مربیان و تیم ها ضرر می زند. داور حق ندارد به ما ضرر بزند.
 
 
تبریزی: پاس برای همدان خوب بود
 
مرتضی تبریزی مهاجم ذوب‌آهن مهمان امشب برنامه نود اظهار کرد: فوتبالم را از سالن‌های همدان شروع کردم و بعد به تالار هندبال همدان؛ بعد دانشکده تربیت بدنی کرمان قبول شدم و دو سال در امیدهای مس کرمان بازی کردم؛ پس از آن برای آماده شدن در مسابقات دانشجویان کشور به همدان رفتم که در یک بازی دوستانه پاس 15 دقیقه به میدان رفتم و آقای مدیرروستا گفتند به این تیم بیایم.
 
او ادامه داد: قطعا تیمی که بازیکنان بومی دارد بهتر است ولی سالی که پاس تهران به همدان آمد شرایط خوبی در یکی، دو سال اول داشت و مردم تفریح خوبی می‌کردند اما برای همدان اتفاق مثبتی بود و شکل‌گیری الوند همدان نیز پس از حضور پاس اتفاق افتاد.
 
مهاجم ذوب‌آهن درخصوص حضور بازیکن جدید در تیم‌شان گفت: عطایا بازیکن لبنانی به تیم ما آمده که در تمرین نشان داد فوتبالیست خوبی است؛ قاسم حدادی‌فر هم رسیده که اتفاق مهمی برای تیم ما به حساب می‌آید؛ تمام بازیکنان تیم نیز حفظ شدند و ماندند.
* گزارشی از نقل و انتقالات زمستانی در لیگ برتر ایران پخش شد که ازجمله آنها می‌توان به رفتن تیموریان به تراکتورسازی، بازگشت علی کریمی به پرسپولیس، حضور محمدرضا خلعتبری و ایمون زاید در جمع سرخ پوشان، بهمن طهماسبی و فرهاد مجیدی به استقلال و ... اشاره کرد.
تبریزی درخصوص تفاوت‌های گل‌محمدی و مجتبی حسینی عنوان کرد: آقا یحیی و آقا مجتبی تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و جزء بهترین مربیان ایران هستند؛ زمان آقا یحیی بدشانسی داشتیم ولی خدا را شکر الان شرایط خوب شده است؛ هفته‌ای دو، سه بار زدن ضربه به سمت دروازه کار می‌کنیم.
 
او درمورد اخراجش در بازی جام حذفی برابر تراکتورسازی گفت: ایران‌پوریان لباس من را کشید و هادی محمدی‌ام خطا کرد ولی شدت حرکت من به اندازه‌ای نبود که کارت قرمز بگیرم؛ من اشتباه کردم و مقصر هستم که به همین دلیل از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم ولی جای چنگ انداختن و استوک بازیکن تراکتور روی بدنم است.
 
مهاجم ذوب‌آهن درمورد حضورش در لیگ برتر گفت: قبل از بازی پلی‌آف پاس همدان و ذوب‌آهن 7-6 پیشنهاد خوب داشتم ولی این بازی موجب شد از ذوب پیشنهاد دیگری بگیریم و به این تیم بروم.
 
تبریزی اذعان کرد: دو گل به استقلال و به پرسپولیس سه، چهار گل زدم؛ متاسفانه امسال 3 گل زدم که به اشتباه آفساید گرفتند؛ افتخاری است برای من که در لیست کاپیتان‌های ذوب‌آهن هستم.
 
تبریزی گفت: امسال به دنبال دیده شدن هستم تا لژیونر شوم؛ خدا را شکر اردوی خوبی همراه تیم ملی در دبی داشتیم و امیدوار هستم به موفقیت‌های بیشتری برسم.
 

از 90 تا 90

 از ۹۰ تا ۹۰ با مرور حواشی هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
ناراحتی شدید مرفاوی از زد و بند برای برکنار کردنش
اعتراض شدید کمالوند به تصمیمات کامرانی فر و استفاده از هدست
برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال قطع عضو در رامسر
سرنگونی خودروی امید روانخواه در سفر به شیراز
افتتاح زمین چمن مصنوعی جدید توسط باشگاه ذوب آهن
درگذست امیرحسین مرادی بازیکن تیم امید نفت به دلیل گازگرفتگی
قطعی شدن جدایی آرش برهانی از پیکان
اقدام عجیب تماشاگران صنعت نفت و شعار علیه حسن هوری
 
 
سامره: استقلال و پرسپولیس به پایه‌ها بی‌توجه هستند
 
علی سامره سرمربی سابق تیم امید استقلال تهران در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه نود پیرامون حواشی به وجود آمده در تیم‌های پایه این باشگاه اظهار کرد: اخبار نادرستی در تیم ما برده می‌شد که به آقای روشن می‌گفتند؛ مخصوصا این جملات را به آقای صفری می‌گفتم تا به آقای روشن بگوید؛ آقای روشن تا زمانی که در کار حضور داشت در جریان امور بود و دو بازیکن را به ایشان گفتیم.
 
او ادامه داد: مشکلات مالی باشگاه استقلال آنقدر زیاد بود که وقتی پولی از سوی بازیکنی به این باشگاه می‌آمد برای بازگرداندن به تیم‌های پایه سخت بود؛ باشگاه‌های استقلال یا پرسپولیس بودجه‌ای برای پایه‌ها تصویب نمی‌کنند یا نمی‌دهند؛ امسال قرار بود پول به حساب تیم‌های پایه استقلال بیاید که اینطور نشد.
 
سامره اضافه کرد: روزی که آقای ورمزیار رئیس آکادمی استقلال شد گفتند 20 نفر به اضافه سه بازیکن کمکی اضافه می‌کنیم اما آقای ورمزیار گفتند این سه نفر را نمی‌خواهیم.
 
آنچه در برنامه 90 گذشت +عکس و فیلم 
 
نتیجه نظر سنجی
 
 علیرضا بیرانوند با کسب بیش از 52 درصد آرای نظرسنجی بهترین واکنش نیم‌فصل اول لیگ برتر را از دید مخاطبان برنامه نود داشت. برنامه نود این هفته ساعت 2:10 بامداد روز سه‌شنبه(بیست و هشتم دی‌ماه) به پایان رسید.
 

برچسب ها: عادل فردوسی پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار