فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران با پیگیری‌های لازم توانستند سارق حرفه‌ای منازل با 11 فقره سرقت در آمل به نام "امیر- ب" را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
کد خبر: ۳۶۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ 17 January 2017
 سفیر هراز، سرهنگ ولی‌الله گنجیان مقدم از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای منازل با 11 فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد و گفت: پس از وقوع چندین فقره سرقت منازل در شهرستان آمل، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری‌های فرماندهی انتظامی این شهرستان با تقویت گشت‌های انتظامی و بررسی موارد مشکوک موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
 
 
وی با بیان اینکه كارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه‌های سرقت دریافتند کلیه سرقت‌ها بایک روش انجام شده است و اظهار کرد: ماموران با پیگیری‌های لازم و انجام اقدامات خاص پلیسی سرانجام توانستند سارق به نام "امیر- ب" را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
 
 
 
فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه فرد متهم پس از دستگیری سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض خود را بی گناه جلوه دهد، یادآور شد: با هوشیاری ماموران پلیس و انجام تحقیقات فنی، سارق به 11 فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
 
 
 
سرهنگ گنجیان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان منازل خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضدسرقت مجهز و در صورت مشاهده موارد مشكوک مراتب را سریعاٌ به پلیس 110 اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار