مدیرکل مسکن و ساختمان کمیته امداد:
مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور گفت: به منظور تامین مسکن نیازمندان و محرومان باید سالانه ۱۵ هزار واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان احداث شود.
کد خبر: ۳۶۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، ابراهیم بازیان مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان این نهاد روز چهارشنبه با فریدون همتی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

بازیان دراین دیدار با اشاره به اهمیت تامین مسکن برای محرومان گفت:باامضاء تفاهم نامه قرار است سالانه ۱۵ هزار واحد مسکونی برای مددجویان بسازیم که با تامین اعتبار لازم بسرعت این طرح را عملیاتی خواهیم کرد.

وی افزود: بهسازی و نوسازی واحدهای روستایی نیازمندان در اولویت برنامه های کمیته امداد است و در استانها نیز در صورت واگذاری زمین آماده ساخت مسکن هستیم.

مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی قزوین یادآورشد: به دلیل محدودیت های مالی برای اجرای برنامه ها نیازمند مشارکت و کمک خیرین هستیم تا کارها شتاب گیرد.

استان قزوین در ساخت مسکن موفق است

بازیان اضافه کرد: در استان قزوین وضعیت ساخت و ساز واحدهای مسکونی بسیار خوب است و آمادگی داریم برای تامین نیازها اقدام کنیم.

مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خمینی قزوین یادآورشد: پیرو سفر رئیس کمیته امداد جناب آقای فتاح به استانها درصدد پیگیری مصوبات هستیم و برای تسریع در برنامه ها و رفع موانع گام برداشته ایم.

وی اضافه کرد: در استان قزوین قرار است ۱۲۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان و نیازمندان احداث شود که در این راستا ۲۰۰ واحد در روستاهاست و برای تسریع در کار نیز آمادگی داریم.

بازیان اظهارداشت: در یک سال گذشته تسهیلات آماده سازی واحدهای مسکونی تامین نشد و کار متوقف شد اما با رفع موانع روند کار شتاب گرفته است.

وی گفت: با شناسایی محرومیت ها در حاشیه شهرها برای تامین نیازها برنامه ریزی می کنیم و هر جا که سپاه پاسداران و بنیاد مسکن مشارکت کند ما نیز می توانیم در کارها سهیم شویم و بسرعت برای ساخت اقدام کنیم.

بازیان در پی پیشنهاد استاندار قزوین مبنی بر سرمایه گذاری در احداث مجتمع اردوگاهی در استان گفت: قزوین به دلیل نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در مسیر چند استان کشور می تواند برای سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه نیز بررسی لازم را انجام خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار