معاون توسعه پیش بینی هواشناسی مرکز مازندران از ورود سامانه سرد بارشی به استان مازندران در هفته آینده و کاهش چهار تا هشت درجه ای دمای استان خبر داد .
کد خبر: ۳۶۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 19 January 2017
احمد اسدی روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا گفت : بر اساس تحلیل آخرین نقشه ‏های هواشناسی ، از روز جمعه تا روز یکشنبه اینده مازندران با توجه به شکل ‏گیری جریان های شمالی ، با بارش پراکنده باران ، وزش باد ، کاهش نسبی دما و بارش پراکنده برف در ارتفاعات روبرو خواهد شد.
وی افزود : برای روزهای جمعه و شنبه کاهش 2 تا سه درجه ای هوا پیش بینی شده است .
اسدی گفت : اواخر روز یکشنبه هفته آینده با نفوذ سامانه سرد بارشی به استان ، بارش باران همراه با وزش باد شدید شروع شده و روز دوشنبه ضمن تشدید بارش باران ، دمای هوا هم چهار تا 8 درجه کاهش می ‏یابد .
 
وی گفت : برای روز دوشنبه علاوه بر بارش برف در ارتفاعات و دامنه‏ ها ، در مناطق ساحلی و جلگه‏ ای نیز بارش برف و باران پیش‏ بینی می‏گردد .
معاون توسعه پیش بینی هواشناسی شرایط دریای خزر نیز طی این مدت را طوفانی اعلام و توصیه کرد که صیادان پره و ماهیگیران با توجه به دستورات هواشناسی اقدام به صید کنند .
دمای هم اکنون مرکز استان مازندران چهار درجه سانتیگراد و در گرم ترین ساعت به 12 درجه خواهد رسید و رطوبت نسبی هوا 87 درصد است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار