مسابقات رباتیک دانش آموزی به میزبانی مدرسه شاهد در بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 23 January 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک مازندران، دانش و فناوری رباتیک به عنوان یکی از پیشران های موثر آینده بشری، همواره مورد توجه بوده است. در همین راستا اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی در رشته های جنگجوی ابتدایی و فوتبالیست ابتدایی در بابلسر به میزبانی مدرسه شاهد و با داوری مهندس فرشته حبیب اله پور برگزار شد.

در این مسابقات 35 نفر شرکت کننده در گروه سنی 7 تا 12 سال شرکت داشتند. در پایان مسابقات نیز گواهینامه شرکت در کلاس ها به دانش آموزان اعطاء شد و جوایزی نیز به نفرات برتر تعلق گرفت.

 مسابقات رباتیک دانش آموزی در بابلسر برگزار شد

در همین زمینه مهندس فرشته حبیب اله پور مسئول برگزاری مسابقات و کلاس های رباتیک در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات رباتیک به خبرنگار تابناک اظهار داشت: ترویج دانش و فناوری های نوین بین دانش آموزان و تقویت روحیه خودباوری و اعتمادبه نفس و همچنین ارتقا انگیزه علمی برای دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی ادامه داد: با توجه به استعدادهایی که از دانش آموزان سراغ داریم، با برگزاری این مسابقات، زمینه بروز استعدادها در محیط رقابتی شاد و توأم با ایجاد احساس همکاری فراهم می شود.

مسابقات رباتیک دانش آموزی در بابلسر برگزار شد 

مربی کلاس های رباتیک دانش آموزی با اشاره به ثبت نام ترم جدید کلاس های رباتیک عنوان کرد: دوره مقدماتی کلاس های رباتیک برگزار شده و ثبت نام برای دوره های پیشرفته از هم اکنون انجام می شود؛ از اینرو کلاس های ترم جدید از نیمه بهمن برگزار خواهد شد.

حبیب اله پور در پایان ضمن تشکر از همکاری آموزش و پرورش و مدارس خاطرنشان کرد: والدین دانش آموزان نقش مهمی در شناسایی استعداد آنها داشته و می توانند با جهت گیری درست، دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور را هدایت کنند.

مسابقات رباتیک دانش آموزی در بابلسر برگزار شد 

در ادامه رحیم والازاده مدیر مدرسه شاهد نیز در زمینه کلاس­های رباتیک و تاثیر آن بر شکوفایی استعدادهای دانش ­آموزان گفت: کلاس ها و مسابقات رباتیک با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان، ایجاد شور و نشاط در مدارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ترویج برنامه های استعدادیابی یادآور شد: فعالیت‌های مختلفی اعم از کلاس‌های تقویتی، سمینارهای آموزشی و علمی، اقدامات پژوهشی و همچنین برگزاری جشنواره‌ها در راستای پرورش و استعدادیابی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده و امید است نتایج مطلوبی از این اقدامات را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
معظمه دلپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
سلام .برگزاری این گونه مسایقات عالی هستن .ممکن هست آدرس کلاسهای رباتیک رو برام بفرستید ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار