اولین حضور و اولین قهرمانی
این تیم با درایت و سرمربیگری عباس محمدعلی پور بازیکن سابق تیمهای ذوب آهن ، پلی اکریل و چندین تیم مطرح دیگرو همچنین سرپرستی ابوالقاسم علیزاده کاپیتان سابق تیم منخب مازندران در لیگ قدس و تیم خانه جوانان ساری و یکی از ستاره های ماندگار فوتبال مازندران با بازیکنان بومی بازیهای درخشانی ارائه داد وبا کمترین امکانات قهرمان فوتبال مازندران شد
کد خبر: ۳۷۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 16 February 2017
به گزارش تابناک مازندران، تیم فوتبال خانه جوانان بابلسر در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دو فوتبال مازندران، جام قهرمانی را بالای سر برد.
 قهرمانی باارزش خانه جوانان بابلسر در لیگ فوتبال مازندران
جالب این که  این تیم که با جوانان جویای نام شهر بابلسر شکل گرفت، به علت تاخیر در ورود به رقابت‌های لیگ استان، به ناچاردر سال حاری در لیگ دو استان حضور یافت ولی با درایت و سرمربیگری عباس محمدعلی پور بازیکن سابق تیمهای ذوب آهن ، پلی اکریل و چندین تیم مطرح دیگرو همچنین سرپرستی  ابوالقاسم علیزاده کاپیتان سابق تیم منخب مازندران در لیگ قدس و تیم خانه جوانان ساری و یکی از ستاره های ماندگار فوتبال مازندران با بازیکنان بومی بازیهای درخشانی ارائه داد وبا کمترین امکانات  قهرمان فوتبال مازندران شد ، البته منصور رمضان نژاد عضو شورای شهر بابلسر یاور این تیم بود . 
 
 در حساسترین بازی هفته بیست و یکم لیگ فوتبال استان و در نبرد تیم های اول و سوم جدول، خانه جوانان بابلسر در زمین گل آلود و لغزنده گتاب، تیم شهدای این شهر را با دو گل شکست داد. خانه جوانان با وجود برتری مطلق در نیمه اول موفق به گلزنی نشد ولی سرانجام در دقیقه ۶۳ با شوت پشت محوطه جریمه محمد حمزه ای قفل دروازه گتاب را شکست. دومین گل این بازی نیز در دقیقه ۹۳ با تیزهوشی رسول میرزاآقا نژاد بر روی خروج اشتباه دروازه بان گتاب به ثمر رسید تا سند قهرمانی این تیم زده شود.
 قهرمانی باارزش خانه جوانان بابلسر در لیگ فوتبال مازندران
 ین تیم جوان با مربیگری عباس محمدعلی پور و مجید غلامی و سرپرستی قاسم علیزاده با این برد ۴۲ امتیازی شد و با توجه به شکست نزدیکترین تعقیب کننده اش درخشان فریدونکنار، عنوان قهرمانی خود را حتمی کرد.
 
گفتنی ست  لیگ دو فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران با شرکت 12 تیم از 24 شهریور آغاز شد .
 
 تیم خانه جوانان بابلسر با سرمربیگری عباس محمدعلی پور و سرپرستی ابوالقاسم علیزاده چهره‌های نام آشنای فوتبال مازندران و کشور و مربیگری مجیدغلامی و محمد اصغری با یک هفته تاخیر در مسابقات شرکت کرد.
 قهرمانی باارزش خانه جوانان بابلسر در لیگ فوتبال مازندران
 تیم خانه جوانان بابلسر نشان داد در صورت حمایت مسئولان در آینده حرفهای زیادی برای گفتن دارد .
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار