گزارش و تصاویر اختصاصی تابناک مازندران
از شب گذشته برف در اکثر نقاط مازندران شروع به باریدن کرد و همین امر موجب کاهش زیاد دمای هوا در این استان شد، به طوری که بر اثر سرمای زیاد همه مدارس استان مازندران در کلیه مقاطع تحصیلی شنبه 30 بهمن تعطیل شد.
کد خبر: ۳۷۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۴ 18 February 2017
به گزارش تابناک مازندران، برف شدید جاده های کوهستانی استان مازندران را هم تحت تاثیر قرار داد و هر لحظه احتمال بسته شدن این جاده وجود دارد .
 
بر اساس این گزارش، شدت برف در حوالی استان مازندران در جاده هراز بیش از حوالی تهران است .
 
 بارش برف سنگین در جاده هراز + تصاویر
  از شب گذشته برف در اکثر نقاط استان مازندران شروع به باریدن کرد و همین امر موجب کاهش زیاد دمای هوا در این استان شد، به طوری که بر اثر سرمای زیاد همه مدارس استان مازندران در کلیه مقاطع تحصیلی شنبه 30 بهمن تعطیل شد.
 
به گزارش خبرنگار تایناک ، اکنون بارش برف در بیشتر مناطق جاده هراز ادامه دارد و از کیلومتر 50 تا 110 این جاده هم شدت برف بیشتر است.
 
بارش برف سنگین در جاده هراز + تصاویرجمشید نیکزاد ، رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت که تیم های امدادی این جمعیت از غروب جمعه تاکنون بیش از دهها دستگاه خودروی گرفتار در برف و همچنین خودروهایی را که با مشکل بستن زنجیرچرخ مواجه شده بودند، امداد رسانی کردند.

وی در عین حال از رانندگانی که قصد سفر از جاده ارتباطی هراز را دارند ، توصیه کرد که به علت لغزنده بودن سطح جاده و همچنین احتمال سقوط بهمن از سفرهای غیرضروری دراین جاده خودداری کنند.
 
بارش برف سنگین در جاده هراز + تصاویر
 
گفتنی ست ، این تصاویر دقایقی قبل از جاده هراز گرفته شده است و بارش برف که از عصر جمعه مازندران را فرا گرفته است هم اکنون علاوه بر جاده های کوهستانی و ارتفاعات، بیشتر شهرهای استان نیز سفیدپوش شده است و کلیه مدارس استان تعطیل شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار