تابناک: اصفهان که طی چند سال اخیر بیش از اینکه همچون گذشته نصف جهان باشد و از زیبایی تمثیل بی مانند در کشور باشد امروز به یک کارگاه شهرسازی مبدل شده است که در بیشتر نقاط شهر شاهد خاک برداری ، خاک ریزی، ساخت و ساز و غیره هستیم.
کد خبر: ۳۸۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 18 February 2017
به گزارش تابناک، اصفهان که طی چند سال اخیر بیش از اینکه همچون گذشته نصف جهان باشد و از زیبایی تمثیل بی مانند در کشور باشد امروز به یک کارگاه شهرسازی مبدل شده است که در بیشتر نقاط شهر شاهد خاک برداری ، خاک ریزی، ساخت و ساز و غیره هستیم.
 
پروژه های شهری که مایه افتخاری شهرداری است و به منظور رفاه حال مردم اصفهان اجرایی می شود امروز همان مردم دست پروژه‌ها عاصی شده‌اند.
 
اینکه تمام پروژههای شهری با هم در اصفهان به مرحله علمیاتی رسیده است تنها اصفهان را به یک کارگاه بزرگ شهرسازی مبدل ساخته است.
 
پروژه‌های شهری اگر چه طی چند سال اخیر سرعت بیشتری پیدا کرده است اما در این میان پروژه‌های را شاهدیم که به خاطر عدم واریز بودجه به سالیان سال درازا کشیده و با یک افتتاحیه صوری گشایش یافته از جمله مصلی اصفهان است.
 
تکمیل ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان، احداث پارک ۱۸ هکتاری  شمس آباد در منطقه دو، اجراء  پارک حاشیه زاینده رود از پل شهرستان تا پینارت در منطقه چهار، احداث شهرک مبل ، اجراء تونل زیر رودخانه حدفاصل خیابان شمس آبادی تا خیابان توحید در منطقه یک، پل هفتم رودخانه در مناطق 4و 6، احداث پارک مینیاتور و پارک خواهر خوانده‌ها در خیابان آبشار سوم، مجموعه مبلمان شهری، تجاری و پارکینگ چهار باغ بالا، شهرک سینمایی شرق اصفهان، مجموعه فرهنگی تئاتر شهر در شهرک شهید کشوری از جمله پروژه‌های این شهر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار