امروز افتتاح می‌شود ؛
اولین همایش ملی ساخت و ساز و رونق اقتصادی روز یکشنبه اول اسفند ماه 95 در مشهد افتتاح می شود.
کد خبر: ۳۸۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۲ 19 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان خراسان رضوی  از اولین همایش ملی صنعت ساخت و ساز در مشهد خبر داد و ضمن تشریح برنامه های این همایش و با توجه به اهمیت رویداد برگزاری آن به میزبانی خراسان رضوی گفت: بخش خصوصی پای کار است هرچند بعضا دولت و مجلس به تجربه، دیدگاه ها و پیشنهادهای بخش خصوصی کمتر توجه می کنند و این درد ما محسوب می شود. 
 
اولین همایش ملی ساخت و ساز و رونق اقتصادی در مشهد 
 
مهندس محمود پژوم افزود: امروز و در شرایط جاری کشور اگر چه دولتمردان ما تمام تلاش خود را می کنند اما به بخش خصوصی فقط در حد حرف، صحبت و گفتمان بسنده شده و در عمل و اجرا، اتفاقی نیفتاده است.
وی گفت امروز نباید از توجه به بافت های فرسوده غفلت کرد و کارهای خوب و ارزنده انبوه سازان در پروژه هایی نظیر محور صاحب الزمان و مجد در مشهد می تواند یک الگو و نمونه موفقی محسوب شود.
مدیر اجرایی همایش نیز گفت: همایش ملی ساخت و ساز و رونق اقتصادی طی روزهای اول و دوم اسفند ماه در هتل پارس مشهد برگزار می شود و مراسم افتتاحیه آن شامل سخنرانی مقامات و مسئولین کشوری و استانی و مجامع صنفی ساختمان و افراد صاحب نظر از برند های معروف و  در خصوص مسایل و مشکلات صنعت ساختمان و مسکن است.
خسروی گفت:اجرای پنل  ومیزگرد(در سه پنل  تخصصی "فنی- تخصصی ،بین رشته ای ،اجرایی -کاربردی )با حضور اساتید دانشگاه تهران ،علم و صنعت ،دانشگاه فردوسی و دانشگاه آزاد و کارشناسان و متخصصان  و اجرای میز گرد مدیریت پروژه با عنوان مدیریت  سرمایه گذاری پروژه ساخت در شرایط عدم قطعیت و رکود بازار  و همچنین نمایشگاه (مارکت )با هدف معرفی و ارتباط و با حضور بخش های دولتی و غیر دولتی برتر از دیگر برنامه های همایش خواهد بود.
وی گفت: این همایش توسط مجموعه فرهنگی تبلیغاتی ایران هنر و انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار