کد خبر: ۳۸۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 19 February 2017
به گزارش تابناک یزد،رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از بهره برداری بیمارستان شهید رهنمون یزد در ۱۹ اسفندماه با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب خبر داد.

 محمدرضا میرجلیلی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد با اشاره به اینکه بیمارستان شهید رهنمون از پروژه‌های بسیار مهم سفر رهبر معظم انقلاب به استان یزد در سال ۱۳۸۶ بود، اظهار داشت: این بیمارستان جایگزین بیمارستان قدیمی شد و اکنون عملیات ساخت و ساز در این بیمارستان پایان یافته است.

وی بیان کرد: تنها اقدامات مربوط به محوطه سازی باقی مانده که لازم است ابتدا کار جابجایی ساختمان قبلی به ساختمان فعلی انجام شود تا پیمانکار بتواند با استفاده از فضای قبلی بیمارستان اقدام به محوطه سازی کند.

میرجلیلی با اشاره به اینکه تاریخ شهادت شهید رهنمون نیمه دوم اسفندماه است به همین دلیل این بیمارستان در نیمه دوم اسفند و در تاریخ ۱۹ اسفندماه با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب افتتاح و بهره برداری می شود.

وی همچنین از برگزاری کنگره ملی شهدای بهداشت به میزبانی یزد خبر داد و گفت: این همایش قرار است ۱۹ اسفندماه به میزبانی یزد برگزار شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هفته اول اسفندماه به عنوان هفته سلامت مردان معرفی شده است،‌ افزود: مردان پیگیری کمتری در مقایسه با زنان برای درمان بیماری های خود را دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار