نخستین طرح سیستم تصفیه خانه فاضلاب پلی اتیلن کشور در بیمارستان امام علی(ع) آمل راه اندازی شد.
کد خبر: ۳۸۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 19 February 2017
 باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هادی حمیدیان مجری این طرح درخصوص این طرح و مزایای آن گفت: در سیستم های جدید تصفیه خانه به روش پلی اتیلن برخلاف نمونه های سنتی که درکشور وجود دارد، نیاز به حوزچه های استخری ندارد و درمخزن های بسته با کارکردهای مشخص اجرا می شود.
 
وی افزود: از مزیت های این طرح سرعت دراجرای کار، کاهش هزینه های مراحل ساخت واجرا، ماندگاری بالای مخزن ها است.
 
هادی حمیدیان جلوگیری از بوی بد ناشی از پس آب وفاضلاب که درحوزچه های تفصیه خانه های روباز گذشته وجود داشته را از دیگر قابلیت های اجرای تصفیه خانه های فاضلاب با بکارگیری سیستم پلی اتیلن است.
 
معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران در آیین افتتاح فاز نخست این تصفیه خانه گفت: این تصفیه خانه کار ابتکاری یک مخترع آملی که دارای کارنامه موفقی دراین بخش بوده که با اعتبار حدود 200میلیون تومان اجرا شده است.
 
محمدرضا محمودی افزود: فازنخست این تصفیه خانه به دارای حوضچه های متعادل سازی، هوادهی، ته نشینی، لجن است که آب تصفیه شده برای استفاده در فضای سبز بیمارستان قابل استفاده است.
 
وی با بیان اینکه اجرای تصفیه خانه های جدید به روش پلی اتیلن با توجه به بالا بودن سطح آب در استانهای شمالی کشور مورد توصیه وتاکید است، ابرازامیدواری کرد، که ازاین نوع موفق در سطح کم حجم تر در سطح بیمارستانها، مسکن مهر ودر شهرک های استان توسعه وحمایت خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار