مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی از تخفیف 40 تا 50 درصدی هتل‌های استان در تعطیلات عید نوروز خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 20 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، مرتضی آبدار ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: با توجه به زیبایی‌هایی شهر تبریز و منطقه آزاد ارس، امسال با شعار نوروز متفاوت به استقبال سال جدید خواهیم رفت و به معرفی مناطق زیبای استان خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد ارس تنها شهر جلفا نیست و تا خداآفرین ادامه دارد، گفت: پکیچ چند روزه گردشگری منطقه آزاد ارس شامل شهرهای جلفا، کلیبر و خداآفرین را خواهیم داشت.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به بازدید ۳۸۷ هتل و مراکز خدماتی در سه ماه اخیر افزود: نواقص مشاهده شده تذکر داده شده و تا عید برطرف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کلیه هتل‌های استان تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی خود را شامل مسافران خواهند کرد، افزود: طبق برنامه‌ریزی با آموزش و پرورش قرار شد در صورت پر شدن هتل‌ها، مراکز فرهنگیان هم مورد استفاده قرار گیرد.

آبدار، به ایجاد ۱۵ دفتر استان‌گردی اشاره کرد و گفت: با تهیه نقشه هوشمند و پوشش «وای فای» در سطح شهر، مسافران به راحتی می‌توانند در استان جابه جا شوند.

وی به اخذ آمار لحظه‌ای از راهداری استان اشاره کرد و افزود: از طریق کدهای مشخص شده آمار راهداری و میزان تردد مسافران را در اختیار خواهیم داشت.

آبدار خاطرنشان کرد: نوروز امسال نوروزی متفاوت از جهت مقدمه ورود به تبریز ۲۰۱۸ خواهد بود و باید خود را محک بزنیم تا نواقص برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :