فرمانده انتظامی مازندران از راه اندازی ایستگاه فرهنگی و اجتماعی پلیس با هدف تعامل با مردم خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 20 February 2017
به گزارش تابناک مازندران،  «سیدمحمود میرفیضی» در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام تعطیلات نوروز که با حضور معاونان و روسای پلیس های تخصصی همراه بود، گفت: با توجه به مسافرپذیر بودن استان در ایام تعطیلات نوروز و حضور خیل عظیم مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور باید از هم‌اکنون نسبت به پیش‌بینی و ارائه خدمات مضاعف به شهروندان و مردم برنامه‌ریزی کرد.
 
وی با بیان این‌که مأموران انتظامی بیشترین تعامل و ارتباط را با مردم در سطح جامعه دارد، افزود: هدف از اجرای طرح‌های ویژه پلیس در ایام تعطیلات نوروز در راستای برقراری نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت و آرامش و آسایش مردم است.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه فرهنگی، اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز در مبادی ورودی استان و مراکز شهرستان‌ها از ارائه خدمات ویژه مشاوره‌ای، فرهنگی و اجتماعی به شهروندان خبر داد.
 
میرفیضی، افزود: یکی از اهداف راه‌اندازی ایستگاه فرهنگی اجتماعی پلیس گسترش زمینه‌های تعامل و همکاری با مردم با رویکرد جامعه محوری است.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان از آمادگی 100 درصدی پلیس برای استقبال از مهمانان و گردشگران در ایام نوروز خبر داد.
 
میرفیضی با اشاره به اجرای طرح ویژه استقبال از بهار از برقراری نظم و امنیت در مراکز تجاری، بازار و سطح معابر عمومی از نیمه دوم بهمن ماه امسال خبر داد و یادآور شد: در این طرح با تقویت گشت‌های انتظامی و اشرافیت اطلاعاتی با هرگونه جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در اماکن، صنوف و بازار برابر قانون برخورد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار