عامل قتل پس از محاکمه به‌خاطر مهدور‌الدم بودن همسر، از مجازات قصاص نجات یافت.
کد خبر: ۳۸۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 21 February 2017
 روزنامه ایران نوشت: 22 اسفند سال 93 جنازه زن جوان در شهر «نور» در مازندران زیر برف‌ها پیدا شد. همزمان با حضور بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان جنایی در محل کشف جسد تلاش برای شناسایی هویت قربانی جنایت آغاز شد. تا اینکه یک هفته بعد، مرد جوانی  به اداره آگاهی تهران رفت و اعلام کرد همسرش به طور مرموزی ناپدید شده است.
 
مشخص شد جسد کشف شده در شمال، متعلق به زن گمشده‌است. تحقیقات برای کشف راز جنایت ادامه داشت تا اینکه به کارآگاهان خبر رسید ناصر – شوهر مقتول- هنگام خروج از کشور توسط مأموران دستگیر شده است.
 
«ناصر» در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت وقتی فهمیدم زنم با یک مرد غریبه ارتباط دارد تعقیبش کردم و او را در حال پیاده شدن از خودروی آن مرد دیدم. در حالی که خونم به‌جوش آمده بود، به خانه که رسیدم با همسرم درگیر شدم و او را با دست‌هایم خفه کردم.
 
پس‌از مرگ زنم در حالی که ترسیده بودم جسدش را در صندوق عقب خودرو‌ام از تهران به مازندران بردم و در اطراف شهرستان نور رهایش کردم و برگشتم.
 
سپس متهم در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و قضات دادگاه وی را به‌خاطر مهدور‌الدم بودن همسرش بیگناه شناختند و تنها به پرداخت دیه محکوم‌اش کردند.
 
صبح دیروز نیز این‌مرد از جنبه عمومی جرم محاکمه شد و قضات او را به 5 سال زندان محکوم کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار