رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محور کرج ـ چالوس از ظهر امروز به طور موقت یکطرفه می‌شود.
کد خبر: ۳۸۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 24 February 2017
به گزارش تابناک مازندران، رضا گودرزی اظهار داشت: با توجه به اینکه حجم زیادی از خودروها از عصر روز چهارشنبه از استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی حرکت کرده‌اند، انتظار داریم که امروز شاهد ترافیک گسترده در محورهای برون‌شهری استان البرز باشیم.
 
  
وی افزود: تجربه‌های گذشته نشان می‌دهد که اکثر مسافران ظهر جمعه به بعد را برای بازگشت به استان‌های مبدأ انتخاب می‌کنند، به همین دلیل ناگهان با حجم زیادی از خودروها روبه‌رو می‌شویم.
 
  
این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: به همین دلیل پلیس راه ناچار به اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای کنترل ترافیک و تسریع در بازگشت مسافران و تخلیه بار ترافیکی است.
 
 
 
گودرزی گفت: به همین منظور از ساعت 15 امروز تا ساعت 23، مأموران پلیس راه استان البرز در میدان امیرکبیر کرج مستقر و از حرکت خودروها به سمت استان‌ مازندران جلوگیری می‌کنند.
 
 
 
وی بیان داشت: همچنین از ساعت 17 و 30 دقیقه تا ساعت 23 حرکت خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت استان البرز به صورت یکطرفه انجام می‌شود.
 
 
 
رئیس پلیس راه استان البرز افزود: علیرغم اینکه در روزهای پایانی هفته از سوی سازمان هواشناسی پیش‌بینی بارش برف و باران نمی‌شود، اما به دلیل اینکه در فصل سرما قرار داریم، قانون ضرورت به همراه داشتن زنجیرچرخ همچنان پابرجا است و اجرا می‌شود.
 
 
 
گودرزی ادامه داد: بنابراین اگر ماموران پلیس راه با خودرویی که فاقد زنجیرچرخ باشد مواجه شوند، از تداوم حرکت این خودرو در مسیرهای کوهستانی و برف‌گیر استان البرز جلوگیری می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار