پیکر پاک نصرالله امیرخانلو، نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان تشییع شد
کد خبر: ۳۸۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 25 February 2017
پیکر پاک نصرالله امیرخانلو، نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران روز جمعه با حضور آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در این کلانشهر تشییع شد.
 
در این مراسم اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، جوانان و نوجوانان اهوازی حضور داشتند و با این نیروی فداکار وداع کردند.
 
خانواده طلبه شهید سید مرتضی شفیعی، از شهدای عملیات کربلای 4 نیز در آئین تشییع پیکر پاک نصرالله امیرخانلو، نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران حضور داشتند.
 
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این برنامه با گرامیداشت یاد شهید نصرالله امیرخانلو اظهار داشت: این شهید در راه خدمت به مردم جانش را تقدیم کرد و قطعا اجر شهدا را دارد.
 
آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در آئین تشییع پیکر نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران حضور داشت.
 
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان بر پیکر نصرالله امیرخانلو نماز اقامه کرد و علو درجات را برای این هموطن مازندرانی خواستار شد.
 
پس از برگزاری آئین تشییع پیکر نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران به زادگاهش منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار