سارق اینترنتی در شبکه اجتماعی تلگرام دستگیر شد.
کد خبر: ۳۸۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 26 February 2017
به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو یی ، از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان قصد کلاهبرداری300 میلیون ریالی از وی را داشت ، خبر داد .
 
وی گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی مبنی بر این که فردی ناشناس با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه اجتماعی تلگرام موجب سلب آسایش وی شده است ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه ، متهم که با تهدید شاکی 300 میلیون ریال از وی مطالبه کرده بود توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و ضمن با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد .
 
سرهنگ جعفری ادامه داد : متهم که از بستگان نزدیک شاکی بود در اظهارات خود عنوان داشت ؛ به دلیل اختلافات شخصی و مالی با شاکی اقدام به تهدید وی در شبکه اجتماعی تلگرام کرده بود .
 
فرمانده انتظامی بابل در خاتمه با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد ، از شهروندان خواستاز نگهداری اطلاعات و تصاویر خصوصی در گوشی تلفن همراه و بارگذاری آن در شبکه های اجتماعی خودداری کنند و در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا پلیس فتا اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار