ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا امروز یکشنبه به طور رسمی در مازندران فعال شد.
کد خبر: ۳۹۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 12 March 2017

 ایرنا ، استاندار مازندران در آئین آغاز به کار ستاد انتخابات استان گفت که بستر برگزاری انتخابات 96 در این استان فراهم شده و با فعال شدن ستاد ، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا وارد فاز اجرایی شده است .
ربیع فلاح افزود : نام نویسی شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه شروع و تا ششم فروردین سال 96 به مدت یک هفته انجام می شود.
وی ادامه داد : داوطلبان شوراهای اسلامی شهر با مراجعه فرمانداری و داوطلبان روستایی با مراجعه به بخشداری ها نام نویسی کنند.
استاندار مازندران اظهار داشت : مردم ما در تمام انتخابات حضور حداکثری داشته اند و امیدواریم که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 96 نیز تکرار شود.
استاندار مازندران بی طرفی ، رعایت قانون و عدم بهره گیری از امکانات را خط قرمز برای مجریان انتخابات در این خطه شمال کشور اعلام کرد.
فلاح اظهار داشت : عوامل انتخاباتی اعم از اجرایی ، نظارتی و امنیتی برای برگزاری انتخابات سالم در مازندران آماده هستند.
** بسترسازی پیش از آغاز فعالیت ستاد انتخابات
رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستای مازندران هم گفت که با فعالیت رسمی ستاد انتخابات، این رویداد سیاسی وارد فاز اجرایی شده است.
علیرضا یونسی افزود : پیش از فعالیت رسمی ستاد انتخابات ، برنامه های آموزشی برای مجریان انتخابات اعم از فرمانداران و بخشداران در استان اجرا شد.
وی ادامه داد : پس از آموزش نیز آزمون از مجریان انتخابات اخذ شد که تمامی فرمانداران و 99 درصد از بخشداران این استان در آزمون انتخاباتی قبول شدند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت که برای 2 بخشداری که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون نشده اند ، بار دیگر آزمون تکرار می شود.
وی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
طبق آخرین گزارش ستاد انتخابات مازندران در این استان 2 میلیون و 235 هزار و 238 نفر واجد شرایط رای دادن و انتخابات در 58 حوزه انتخاباتی شهری و یکهزار و 510 حوزه روستایی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار