در نوروز گذشته که از 28 اسفند 94 تا 13 فروردین 95 بوده ،یک میلیون و 540 هزار نفر شب اقامت داشته است. رییس اداره گردشگری بابلسر می گوید ، برای نوروز امسال ، حدود 100 هزار تخت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است .
کد خبر: ۳۹۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 14 March 2017

به گزارش تابناک مازندران، دکتر میثاق جعفریان گفت : بابلسر نگین گردشگری مازندران به عنوان یکی از مهمترین شهرهای ساحلی در کنار دریای خزر، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

رییس اداره گردشگری شهرستان بابلسر در گفتگویی اختصاصی با خبرنگارما دربابلسر ، گفت : این شهرستان دارای جاذبه های طبیعی ، تاریخی مذهبی و تفریحی سرگرمی زیادی می باشد که باعث شده همه ساله میزبان مسافرین زیادی ازاقصی نقاط کشور به این شهرستان باشد که در سال گذشته حدود 10 میلیون مسافر و گردشگر در شهرستان بابلسر حضور یافتند .
 

بابلسر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

 

وی افزود :  برای نوروز امسال حدود 100 هزار تخت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است که از این تعداد بیش از 40 هزار تخت مربوط به هتل ها، متل ها و مجتمع های اقامتی می باشد و بقیه خانه مسافراست.

دکتر میثاق جعفریان گفت : در نوروز گذشته که از 28 اسفند 94 تا 13 فروردین 95 بوده ،1میلیون و 540 هزار نفر شب اقامت داشته است.

رییس اداره گردشگری شهرستان بابلسر ظرفیت اسکان در ایام نوروز گذشته را ، 132 هزار نفر اعلام کرد و گفت : این اسکان شامل هتل ، متل ، هتل آپارتمان ، پلاژ ، مدارس ، زائرسرا ، خانه مسافر ، خانه دوم و کمپ می باشد .

وی افزود : از این تعداد 90 هزار نفر مربوط به حوزه شهری بابلسر و مابقی مربوط به حوزه بهنمیر و کله بست خواهد بود.

جعفریان تصریح کرد : شهرستان بابلسر دارای 44 هزار خانوار برابر با 138 هزار نفر جمعیت است که در سه بخش، سه شهر و 63 روستا سکونت دارند.

رییس اداره گردشگری شهرستان بابلسر گفت : پیش بینی ما این است با توجه با افتتاح هتل چهارستاره میزبان در این شهرستان و صدور پروانه بهره برداری برای خانه های مسافر ، ظرفیت اسکان در این شهرستان 10 الی 15 درصد افزایش خواهد یافت.

وی افزود : در حال حاضر در شهرستان بابلسر 4 هتل ، 70 متل ، 12 رستوران و 11 دفتر مسافرتی ، دارای پروانه بهره برداری از اداره گردشگری این شهرستان می باشند.

رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بابلسر به خبرنگار ما گفت : این اداره در روزهای تعطیلات نوروزی علاوه بر بازرسی ها و نظارت های تخصصی خود به صورت کمیته ای هم به همراه اداره صنعت ، معدن و تجارت، اداره نظارت براماکن عمومی و بهداشت و درمان، تعزیرات و فرمانداری بازرسی های گسترده ای از هتل ها، متل ها و اقامتگاهها خواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه شماره تماس 09629 شماره شبانه روزی رسیدگی به شکایات مسافرین در ایام نوروز است ، اشاره ای کرد و گفت : نرخ نامه ای که از سوی اداره میراث فرهنگی ابلاغ شده است به تمامی هتل ها و اقامتگاهها اعلام شد که در صورت تخلف، برخورد قانونی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار