رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در گفتگویی به خبرنگار ما گفت : با توجه به شرایط استراتژیک شهرستان بابلسر در امر ورزش ، انتظارات از اداره ورزش و جوانان بابلسر بسیار بالاست بنابراین نیروی انسانی کارآمد و اجرای اصول مدیریتی مثل برنامه ریزی ، سازماندهی ، هماهنگی و همچنین نقش موثر هیات های ورزشی میتواند به توسعه بیشتر ورزش شهرستان بابلسر کمک کند.
کد خبر: ۳۹۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴ 16 March 2017

به گزارش تابناک مازندران، وی افزود : اهم فعالیتهای اداره ورزش و جوانان در حوزه جوانان بخصوص سمن ها و هیاتهای ورزشی میباشد.

پهلوان بیان کرد : نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران در بین مردم را نمیتوان نادیده گرفت و در عرصه اطلاع رسانی رسانه میتواند کمک بسزایی به ورزش و جوانان بابلسر بکند.

رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه ضمن تشکر از همه مسئولین به جهت حمایت از ورزش این شهرستان تاکید کرد : یکی از اهداف اداره ورزش و جوانان ارتباط موثر با مسئولین ارشد شهرستان و استان میباشد.

وی افزود : هر چه هماهنگی بین مسئولین و اداره بیشتر باشد ، هم افزایی ما هم بیشتر میشود.  
 
پهلوان با بیان اینکه ساماندهی ورزش روستاها در دستور کار ما قرار دارد اشاره ای کرد و گفت : با تشکیل شورای ورزشی در روستاها و فراهم کردن زیرساخت ها در جهت توسعه ورزش در روستاها ، آینده خوبی پیش بینی میگردد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جلسات تخصصی متعددی در جهت رفع مشکلات و بررسی موانع موجود با هیات های ورزشی برگزار کردیم ، گفت : ارزیابی هیات های ورزشی و بررسی عملکرد آنان در دستور کار قرار دارد.

او بیان کرد : ما میزبان متعدد مسابقات قهرمانی کشور بوده ایم و برنامه های فرهنگی مختلف، همانند دومین یادواره شهدای ورزشکار، نهضت ما زنده ایم ، دیدار و تجلیل از خانواد ه های معظم شهدا را در این شهرستان برگزار کردیم.

پهلوان رویکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر را فرهنگی دانست و تصریح کرد : شورای ورزشی شهرستان بابلسر با ریاست فرماندار تشکیل و تصمیمات خوبی برای توسعه و پیشرفت ورزش این شهرستان گرفته شده است.

وی در ادامه از تدوین برنامه عملیاتی سال 1396 اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر خبر داد و گفت : در این برنامه ضمن برآوردی از وضعیت موجود شهرستان به آمار عملکرد مقایسه ای طی سالهای 1394 و 1395 پرداخته شد.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر افزود : اهداف برنامه عملیاتی سال 1396 در دو قالب کمی و کیفی و در 6 حوزه همگانی، قهرمانی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی و جوانان و همچنین 126 ریز برنامه ، طراحی و تدوین گردیده است.

 وی افزود : با توجه به مطالباتی که از درون سیستم و بیرون آن در حوزه ورزش و جوانان بابلسر وجود دارد ، می طلبد که مقید به برنامه محوری باشیم تا بتوانیم در هدف گذاری ها و تعیین اولویت ها درست عمل نمائیم.

 پهلوان بزرگترین پشتوانه برای اجرایی کردن برنامه عملیاتی ورزش و جوانان شهرستان بابلسر را نیروی انسانی توانمند و هیاتهای ورزشی دانست و گفت : چرا که ما هم اکنون تحلیل درستی از وضعیت موجود داشته و نقاط قوت و ضعف را بخوبی می شناسیم.

وی در خاتمه به اهم عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر اشاره ای کرد و گفت : ساماندهی و بازسازی مجموعه ورزشی شهدای بابلسر ، بهسازی سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت و استخر سرپوشیده غدیر ، کمک مالی به هیات های ورزشی ، میزبان همایش سراسری روسای مجامع سازمانهای مردم نهاد حوزه جوانان به همراه رئیس گروه حوزه مشارکت های اجتماعی ادارات کل ورزش وجوانان استانهای سراسرکشور، میزبانی مسابقات والیبال و فوتسال کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور ، میزبانی مرحله نهایی لیگ هندبال استان مازندران جام شهدای استان مازندران ، میزبانی ششمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد قهرمانی کشور ، چهار مرحله میزبانی اردوی تیم ملی کانو کانادایی ، میزبانی مسابقات آفرود قهرمانی کشور ، میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور ، برگزاری اولین مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان عرصه ورزش بابلسر ، میزبانی مجمع انتخابات نمایندگان سمن های استان مازندران ، از جمله برنامه هایی بود که امسال برگزار گردید.

اداره ورزش و جوانان بابلسر دارای 43 هیات ورزشی ، 70 باشگاه ورزشی خصوصی فعال و دارای بیش از 130 سانتی متر مربع سرانه ورزشی به ازای هر نفر می باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار