معاون عمرانی استاندار گفت: بیش از 42 میلیون نفر شب اقامت از 27اسفندماه سال گذشته تا20اسفندماه سال جاری در استان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۳۹۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 18 March 2017


علی نبیان امروز در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی پلیس در ساری گفت: در راستای خدمات رسانی به مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی ستاد تسهیلات سفر با ابلاغ کمیته های کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: از روز 25 اسفندماه با برگزاری مانور طرح نوروزی آغاز شد و برابر آمار ها طی دو روز گذشته شاهد افزایش 4 درصدی تردد ها در محورهای مواصلاتی استان خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار گفت: 223 هزار شب اقامت طی چند روز گذشته در استان به ثبت رسیده است و همکاران ما در پلیس راه و راهور استان در جای جای استان با حضور پر رنگ و فعال خود نوروز زیبایی را برای مردم رقم بزنند.

نبیان با بیان این که همکاران ما در نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و راهداری و دیگر سازمان های امدادی و خدماتی، قدم به قدم تلاش می کنند تا نوروز زیبایی را رقم بزنند، افزود: این افراد در حقیقت نورزبانان بی نوروز هستند.

معاون عمرانی استاندار گفت: از 27 اسفندماه سال 1394 تا20 اسفندماه سال 1395 بیش از 42 میلیون نفر شب اقامت در استان به ثبت رسیده است، افزود: استان مازندران به دلیل زیبایی ها و مواهب الهی مقصد بسیاری از مسافران از اقصی نقاط کشور است .

وی از فعالیت 33 اکیپ راهداری با 300 راهدار در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: خدمات ویژه ای از سوی 12 کمیته در ستاد تسهیلات سفر پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار