سخنگوی اورژانس مازندران، از انحراف و واژگونی خودروی پژو پارس و جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۴ نفر در کلارآباد سلمانشهر (مازندران) خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 19 March 2017

‌ذکریا اشکپور در این باره اظهار کرد: در ساعت ۴۸ دقیقه بامداد امروز یکشنبه ۲۹ اسفندماه خبر واژگونی خودروی پژو پارس در سلمانشهر به مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران اعلام شد.

وی، افزود: این حادثه Incident به دلیل انحراف و واژگونی خودروی پژو پارس در منطقه کلارآباد سلمانشهر اتفاق افتاد.

اشکپور، تصریح کرد: بلافاصله به پایگاه‌های اورژانس سلمانشهر، هچیرود و پایگاه هلال احمر عباس آباد ماموریت اعلام شد.

سخنگوی اورژانس مازندران با بیان اینکه در این حادثه یک مرد جوان ۲۰ ساله در دم جان باخت و چهار مرد دیگر که از ۱۷ تا ۲۳ سال سن داشتند، مصدوم شدند، یادآور شد: این مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.
 
  

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Yukabed mohammadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
با سلام
با ابراز تاسف و تاثر برای حادثه دیدگان عزیز و خانواده های ایشان در حادثه سلمانشهر باید خدمتتان عرض شود که حادثه ذکر شده، مربوط به پاراگلایدر نمیباشد بلکه به نوع دیگری از وسیله های پروازی به اسم "پارا ترایک" میباشد که وسیله ای موتور دار است. با توجه به اینکه این نوشتار غیر علمی و غیر حرفه ای می باشد. و باعث آسیب به اذهان اجتماع و جامعه پروازی پاراگلایدر شده است. از مدیر این سایت خواهشمند است در اطلاع رسانی درست و اصلاح این خبر اهتمام کافی را بکار ببرند. با تشکر
از طرف جمعی از جامعه پروازی پاراگلایدر تهران
سلام تشکر از توضیح شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار