معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران، گفت: بیش از 2 هزارکیلوگرم مواد غذایی فاسد در مازندران کشف و معدوم شد.
کد خبر: ۳۹۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴ 22 March 2017

 ایلنا، مهران حسنی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با بیان اینکه طی 5روز اخیر،تعداد مسافران مقیم 2 میلیون و 241 هزار و 318 نفر شب اقامت در استان بوده است اظهار داشت: طی این مدت یکهزار هزار و 350 بازدید از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، بهداشتی، درمانی و حمل و نقل انجام شده است.

وی افزود: 60مورد تشویق تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی به کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر استان ابلاغ شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: از 25 اسفندماه 95 تا روز گذشته 65 مورد تذکر و اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف عرضه مواد غذایی داده شد.

حسنی ، تعداد بازدید نظارت از کلیه صنوف را 580 مورد از ابتدای اجرای طرح خدمات سفر تاکنون اعلام کرد.

وی  تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را 3 هزار و 532 مورد اعلام کرد و  افزود: 2 هزار و 792 کیلوگرم مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران تصریح کرد: تعداد تصادفی پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس مازندران 355 نفر بوده است.

حسنی، با بیان اینکه تعداد تصادفات پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس، 86 نفر تا کنون گزارش شده است گفت: تعداد ماموریت های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس 115، 355 مورد بوده است.

وی تعداد بازدید کنندگان از موزه‌های استان را یکهزار و 493 نفر برشمرد و افزود: تعداد بازدید کنندگان از اماکن تاریخی فرهنگی استان  در 6روز اخیر یکهزار و 24 نفر بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران  با بیان اینکه تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس، 6 هزار و 888 مورد بوده است گفت: تعداد گشت‌های کنترلی، نظارتی استان و شهرستان‌ها 190 مورد گزارش شده است.

حسنی تعداد عملیات انجام شده هلال احمر را 88 مورد اشاره کرد و افزود: تعداد مراجعین سرپایی به پایگاه‌های هلال احمر 2هزار و 68 مورد و تعداد مصدومین امداد رسانی شده توسط هلال احمر را 311 مورد  از 25 اسفند تا اول فروردین 96بوده است.

وی اظهار کرد: تعداد بازدید از تمامی صنوف،3هزار و 134 مورد بوده است که به کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار