معاون پرستاری وزارت بهداشت :
با توجه به این که بیمارستان آیت ا... روحانی وساير بيمارستانهاى بابل ؛ به دلیل وجود مناطق گردشگری و چشم اندازهای ویژه توریستی استان مازندران در مسیر ترانزیت مسافرین و توریستها قرار دارد و طبیعی است که در ایام تعطیل حتی بیشتر از ایام غیر تعطیل به مردم عزیز خدمت رسانی می کنند که این نقطه قوت از نظر رسیدگی به مردم می باشد.
کد خبر: ۳۹۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 22 March 2017

به گزارش تابناک مازندران، باید بیمارستان های بابل را که در مسیر گردشگری و مقصد مسافرین هستند را ملی تر ببینیم.

 آقای محمد میرزابیگی معاون پرستاری وزارت بهداشت و دکتر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و دیگر مسئولین  از این مرکز در اولین روز سال 1396 بازدید بعمل آوردند
 
نگاه ملی به بیمارستان های بابل

محمد میرزابیگی معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت :  خداوند توفیق داد در اولین روز 1396بازدیدی از بیمارستان هاى آیت ا... روحانی(ره)  وشهيد بهشتى دانشگاه علوم پزشکی بابل و همچنین مرا کز نگهداری معلولين نوشیروانی و شفيع زاده بابل داشته باشیم.
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت:حقیقتا باعث افتخار بود که دیدم در اولین روز سال ؛ پزشکان ، پرستاران و ساير پرسنل حضور منظمی دارند و همچنین بخش هایی که لازم است به مردم عزیز ارائه خدمت بکنند مثل بخش هاى icu  ، ccu ، اورژانس ، nicu  ، و... با حداکثر ظرفیت فعال مشغول ارائه خدمت هستند.

وی ادامه داد: از بیماران هم که سوال می پرسیدم رضایت مندی بسیار بالایی را اعلام می کردند.
با توجه به این که اولین روز سال و ایام تعطیلات بوده از نحوه پاسخگويى ؛ ویزیت ، درمان ؛ مراقبت ؛ مشاوره ها و...رضایت کامل داشتند.

این  مقام مسئول اضافه کرد :با توجه به این که بیمارستان آیت ا... روحانی  وساير بيمارستانهاى بابل ؛ به دلیل وجود مناطق گردشگری و چشم اندازهای ویژه توریستی استان مازندران در مسیر ترانزیت مسافرین و توریستها قرار دارد و طبیعی است که در ایام تعطیل حتی بیشتر از ایام غیر تعطیل به مردم عزیز خدمت رسانی می کنند که این نقطه قوت از نظر رسیدگی به مردم می باشد.
آقای میرزابیگی گفت : از نظر  إمكانات ؛ تجهیزات  وپرسنل ؛ باید ما مسئولین نگاه های ویژه ای داشته باشیم و اینگونه بیمارستان ها را که در مسیر گردشگری و مقصد مسافرین هستند را ملی تر ببینیم و رسیدگی های بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: لازم است از آقای دکتر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و معاونین ، پزشکان ، پرستاران  وهمه كاركنان تيم سلامت اين شهر که حضور فعال دارند و مشغول خدمت رسانی هستند تشکر ویژه داشته باشم.وبراى همكارانم درسراسر كشور كه اين ايام وساعات مشغول خدمتند آرزوى سلامتى وتوفيق مضاعف داشته باشم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
مسولین عزیز ما چقدر با سخاوت برای هم نوشابه باز میکنند. !! احتمالا چون عید بود و پذیرایی میزبان تمام وکمال، لازم بود تشکر ویژه بشود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار