دانش آموز 14 ساله‌ای که 2 سال پیش بدنبال آزار و اذیت معلم ریاضی‌اش بود و او را به قتل رسانده بود، به 40 سال حبس محکوم شد. دادگاه دیروز درخواست وکلای این قاتل را مبنی بر روانی بودن او رد کرد.
کد خبر: ۳۹۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۷ 23 March 2017
رکنا:     این نوجوان که در حال حاضر 18 ساله شده به‌جرم قتل بی‌رحمانه این معلم جوان به 25 سال حبس و برای تجاوز به عنف و سرقت Stealing مسلحانه به اشد مجازات 40 سال زندان Prison محکوم شده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، فیلیپ کیسم 14 ساله پس از تجاوز Rape به معلم ریاضی‌اش کالین ریترز 24 ساله در سرویس بهداشتی دبیرستانی در ماساچوست، وی را به طرز فجیعی با 16 ضربه تیغ موکت بری به قتل Murder رساند. تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته نشان می‌دهد، کالین پس از پایان تدریس خصوصی به فیلیپ، به سمت سرویس بهداشتی رفته که این دانش آموز ضمن تعقیب معلم‌اش، وارد سرویس بهداشتی شده و پس از تجاوز وی را خفه کرده، سپس با تیغ موکت بری 16 ضربه به وی وارد می‌کند. فیلیپ جسد کالین را پس از این جنایت Crime هولناک، داخل سطل زباله قرار داده و سپس در کمال خونسردی با استفاده از کارت اعتباری کالین بلیت سینما Cinema خریده و به تماشای فیلم نشسته بود. پدر کالین در جلسه دادگاه فیلیپ را شیطان Evil مطلق معرفی کرد. خانواده قربانی برای ادای احترام به کالین لباس‌هایی با رنگ مورد علاقه وی (صورتی) پوشیده بودند. این نوجوان که در حال حاضر 18 ساله شده به‌جرم قتل بی‌رحمانه این معلم جوان به 25 سال حبس و برای تجاوز به عنف و سرقت Stealing مسلحانه به اشد مجازات 40 سال زندان Prison محکوم شده است. وکلای این نوجوان با ادعای روانی بودن موکل‌شان سعی در گرفتن تخفیف مجازات وی را کردند.

دادگاه جنایی پس از بررسی درخواست وکلای این قاتل The Murderer او را مستحق تخفیف ندانستند و حکم قبلی را مورد تایید قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار