محدودیت های ترافیکی نوروزی در جاده های ارتباطی مازندران با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی از امروز اعمال می شود.
کد خبر: ۳۹۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸ 25 March 2017

پلیس راه مازندران اعلام کرد ، تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 14 تاريخ های 5 ، 12 ، 13 و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 تا ساعت 2 بامداد روز بعد در تاريخ های مورد اشاره از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)‌ يكطرفه خواهد بود.

 

تردد انواع تريلر در محور هراز كماكان ممنوع است.

تردد انواع وسايل نقليه در محور كرج – چالوس از ساعت 12 تاريخ های 11، 12، 13 و 14 فروردین 96 تا ساعت 3 بامداد روز بعد از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 همان روز تا 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت كرج يكطرفه خواهد بود.

تردد كاميون های حامل كود شيميايی در ايام تعطيلات نوروز 12 و 13 فروردین با رعايت مقررات و ضوابط در جاده های سراسر كشور به جز محورهای هراز و كندوان بدون مانع است.

تردد انواع كاميون و كاميونت تا ساعت 2 بامداد 6 فروردین و از ساعت 8 صبح 10 فروردین تا ساعت 2بامداد 15 فروردین از تهران به آمل و بالعكس ممنوع است .

تردد انواع تريلر و كاميون ها نیز از ساعت 8 صبح تا ساعت 2 بامداد روز يكشنبه 6 فروردین و همچنين از ساعت 8 روز پنجشنبه 10 فروردین تا ساعت 12 روز سه شنبه 15 فروردین از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، رفت و آمد خودروها در محور هراز و چالوس پرحجم است.

در محورهای کیاسر و سوادکوه نیز تردد خودروها عادی و روان جریان دارد .

از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان در جاده های هراز از ارتفاعات وانا تا امامزاده هاشم ، محور چالوس از هزارچم تا ولی آباد و محور سوادکوه در ارتفاعات گدوک بارش خفیف برف و باران گزارش شده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 0112182934 شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار