تا پنجم فروردین‌ماه صورت گرفت
رئیس ستاد انتخابات مازندران از ثبت‌نام 11 هزار و 2 نفر داوطلب پنجمین دوره شورای شهر و روستا در استان تا روز پنجم فروردین‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶ 26 March 2017

علیرضا یونسی‌رستمی طی گفت‌وگویی اظهار کرئ: تا روز پنجم فروردین‌ماه تعداد داوطلبان ثبت‌نام شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران به 11 هزار و دو نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نمی‌شود، افزود: نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مازندران تا پایان وقت اداری روز یک‌شنبه 6 فروردین انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه یک‌هزار و 505 نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا مربوط به نامزدهای شهرهای استان هستند، تصریح کرد: 9 هزار و 497 نفر نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای روستاها را تشکیل می‌دهند.

این مسؤول نامزدهای مرد انتخابات شورای شهر و روستا را 10 هزار و 424 نفر و بقیه را زن دانست و بیان کرد: 4 هزار و 882 نفر از کل نامزدهای انتخابات شهرها با میانگین تحصیلی خواندن و نوشتن، 2 هزار و 452 نفر دیپلم، 752 نفر فوق دیپلم، 2 هزار و 165 نفر لیسانس، 689 نفر فوق‌لیسانس، 31 نفر دکترا و 31 نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

یونسی‌رستمی در پایان گفت: از کل داوطلبان ثبت‌نام شده در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا 3 هزار و 184 نفر در حال حاضر عضو شورای شهر و روستا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار